Baaldag!

Discussion in 'Zwanger worden' started by MPS05, Mar 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,298
    34
    48
    Bah wat kun je soms een baaldag hebben en je rot voelen.
    Ik zat me vandaag te bedenken dat we inmiddels al ruim een jaar geleden hebben besloten om voor een kindje te gaan (1 jan 2012). Vorig jaar juli was het zover en had ik een positieve test. Dat was ronde 7 en voor mijn gevoel duurde dat al veelste lang. Bij de eerste echo bleek dat het hartje al met iets meer dan 7 week gestopt was. Cytotec pillen gekregen en na 2 weken alsnog een curettage. Daarna een cyclus van 27 dgn gehad en de ronde erna weer zwanger! We waren zo blij maar ook wel een beetje bang. Eerst een goede echo gehad met kloppend hartje maar iets meer dan een week later bleek het hartje weer gestopt te zijn met iets meer dan 7 week. Pff weer een enorme klap. Deze keer is wel alles spontaan op gang gekomen.
    Twee week daarna liep mijn derde tijdelijke contract op mijn werk af en ik kon geen vaste aanstelling krijgen. Duss een beetje afleiding zat er niet in. Nu inmiddels 2 maand thuis gezeten en vandaag een gesprek gehad omdat ik na 3 maanden weer terug mocht komen. Komen ze met een 0-urencontract aanzetten voor 3 maanden terwijl ik hiervoor 2,5 jr vaste uren had. Wat een domper!
    En ik zit ook nog eens helemaal van top tot teen onder de uitslag, allergische reactie op een antibioticakuur die ik vorige week heb gekregen voor mijn keelontsteking. Overal rode bultjes die ontzettend jeuken..
    Bah bah bah, ik ben echt verdrietig op het moment. Mijn cyclus is ook nog eens helemaal over hoop door mijn laatste miskraam. Nu pas weer voor de tweede keer ongesteld geworden na mijn miskraam op 12-12-12.
    Sorry voor mijn geklaag maar ik moest het even van me afschrijven.
    Ik hoop zo dat het ons snel gegund is en ik alles weer een beetje op de rit krijg :(

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Meis, gooi het er maar gewoon een lekker uit hoor, dat mag!!
    Het is ook niet niks wat je allemaal voor je kiezen hebt gekregen.

Ik duim voor je dat je grote wens snel mag uitkomen en dat de rest zich ook vanzelf snel oplost.

Dikke digi knuffel!!

3. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik begrijp je hoor.ik heb ook af en toe een echte baaldag.dan zit alles tegen en voel ik me zo moedeloos...
    ik weet niet of ik dan het liefst heel hard ga huilen of toch liever vreselijk vloeken.
    weet maar dat ALLES ALTIJD goed komt.het kan alleen beteren.

dikke knuffel!!

4. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,298
    34
    48
    Dankjewel lieve meiden. Doet me goed.
    Voor jullie beide ook een dikke knuffel!

5. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Gelukkig is deze dag bijna om ;) sterkte wat een rot jaar heb je gehad!! Hopend dat komend jaar een gelukkig jaar mag worden voor je!

6. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

Apr 4, 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Sterkte hoor. Het is bijna morgen. Hopelijk wordt die dag beter!

7. Lies29

Lies29 Bekend lid

Sep 5, 2008
    700
    0
    0
    Jeetje wat een rot jaar heb je achter de rug. Ik hoop voor je dat dit jaar mer geluk brengt!!!!

Hoe is het vandaag?
    Hebben ze al verder onderzoek gedaan waarom je 2 miskramen hebt gehad, of doen ze dat niet? Ik zou dat wel willen weten.

Kop op, het komt allemaal een keer goed alleen als je er middenin zit duurt het gruwelijk lang, als je straks terug kijkt denk je dat heb ik toch maar mooi overleeft!!!

8. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,298
    34
    48
    Bedankt voor jullie lieve reacties!

Ik werd vandaag wakker en de uitslag is nog een keer zo erg geworden, mn hele lichaam zit eronder inclusief mn gezicht etc. Durf de deur de komende dagen dus niet uit. Als het goed is ligt er straks een recept voor me klaar bij de apotheek :(

We zijn wel bij de dokter geweest na onze miskramen. Deze kon ons toen alleen doorverwijzen voor een chromosomen onderzoek. Dit hebben we uiteindelijk afgezegd omdat het maanden zou duren voordat we terecht konden en de uitslag duurde 3-8 maand. Er zijn wel duidelijke afspraken gemaakt voor een volgende zwangerschap. Mag dan gelijk naar de gyn en deze gaat dan tijdens de eerste weken alles goed in de gaten houden en regelmatig bloedprikken om naar alles waardes te kijken. Ik hoop zelf gewoon dat het domme pech is geweest dat het 2x mis is gegaan en dat de volgende keer alles helemaal goed gaat. Het zal dan wel allemaal heel spannend worden en ik zou pas kunnen genieten als we de 12 weken voorbij zijn.

Nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties, dat doet me goed!

Share This Page