Hey meiden. Heb 3dagen geleden me ei sprong gehad. Sinds gister voel ik me duizelig. Heb het gevoel alsof ik iets mis in me lichaam qua voeding. Ik eet gewoon normaal maar heb vandaag al 3x het gevoel gehad alsof ik out ga. Echt een naar gevoel. Me suiker is gewoon goed. Dus dat is het niet. Herkennen jullie dit na je ei??? Alvast bedankt voor de reacties
Ik heb dat nu de laatste twee maanden ook gehad (menstruatie is ook pas weer 3 maanden op gang, door de bv) Ik heb tot nu toe vaak 's avonds gehad van het een op andere moment, duizelig en ook misselijk. had jij dat ook zo plotseling? Ik leg alleen nu de link pas dat het eventueel met mn eisprong te maken kan hebben (was ook steeds 2 of 3 dagen erna). ben benieuwd of andere dit ook herkennen!
Dit is helemaal nieuw voor mij. Ben nu ruim 1 jaar niet meer aan de pil dus heb een hoop gevoelt maar dit niet. Het is er idd zomaar maar ook in de ochtend en middag. Get komt wanneer ik gewoon zit. Heb het idee dat me bloedruk hoog is of zo maar dat is met vlagen. Dan is t gevoel er en het is ook zo weer weg
Hmm. Wat vervelend ik heb t nooit gehad maar hoop dat je je snel weer goed voelt en t lange wachten beloond wordt met een knaltest
Hoeve dagen na je ei kreeg je dit. Natuurlijk hoop ik dat t raak is maar ga me kaarten er niet op in zetten. Vind het gewoon appart en een vervelend gevoel natuurlijk
Ik heb sinds maandagavond last van kleine ongesteldheidskrampen en dinsdagochtend en vanochtend misselijk wakker geworden.. Flinke vlinders in de buik en liezen haha. Donderdagavond en vrijdag positieve ovutest! Hoop voor jou dat het raak is :-D
Ik hoop ook dat t raak is voor je. Me temp ik vandaag weer 0, 3graden gezakt. Niet dat dat iets hoeft te betekenen maar ik zie hem liever hoog blijven hahaha. Hoop dat ik volgende week een mooie knaltest mag hebben. Ik dukm voor jullie meiden