Kleuter liefde

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Roozjuh, 17 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    geen idee waarom ik hier een topic over open maar vind het zó leuk en schattig :D

zoonlief is helemaal hoteldebotel van een klasgenootje, en zij is ook helemaal weg van hem. Zaterdag kwamen we dat meisje tegen in de h&m, ze was een mooie jurk aan het uitzoeken voor het school kerstdiner a.s donderdag, en liet met volle trots haar nieuwe jurk zien aan mijn zoontje. 'vind je hem mooi? die ga ik voor jou aan doen' zei ze. zó cute!!

en ze hebben het beide continu over trouwen ;)

gister was ze ziekjes thuis, zoonlief was helemaal in paniek dat ze ziek is en of ze dan wel optijd beter is want hij wilt wel dat ze er is met het kerstdiner en hij wilt die mooie jurk zien. Vandaag was ze gelukkig weer op school, kregen beide een knal rode kop toen ze elkaar weer zagen.

gister heeft hij dus hele dag in paniek zitten afwachten of ze wel optijd beter is en dat ze niet te lang ziek moet zijn want hij moet nog met haar trouwen. en hoorde dus vanmorge dat dat meisje gister precies zo thuis heeft gezeten :p

ligt het aan mij of is dit gewoon té cute :D

2. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geweldig!!!! Ik ben nog niet zover, maar vraag me dan ook direct af; 'ben je stiekem ook niet een beetje jaloers?"

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    jaloers? ik? dat is wel t laatste wat er in mij opkomt eigenlijk. of bedoelde je wat anders? :p ik geniet juist hoe verliefd die kinderen kunnen zijn op die leeftijd, geweldig toch

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hahaha geweldig toch :D

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hahaha schattig is dat hè!

6. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hahaha hoe lief is dat hè ...

7. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Heerlijk!

8. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Herkenbaar! :D

9. Amethist

Amethist Niet meer actief

Te schattig!

Mijn broertje had ook zo'n meisje in de klas waar hij verliefd op was en zij op hem. Inmiddels zijn ze 26, hebben ze al 10 jaar een relatie, wonen een paar jaar samen en hebben ze nu hun eerste kindje op komst :D.

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Wat cute!! En Am. Wat bijzonder zeg!

11. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ohja dat is ook schattig. Heerlijk.

Mijn zoontje vind een meisje in zijn klasje ook erg lief.
    Ik vroeg laatst wat hij erg leuk vind aan school:

'Omdat B er is'

Ik hoor ook van zijn juf dat hij erg leuk kan spelen met haar. Liefste zou ik dat vanachter een raampje willen bekijken, haha.

12. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Mijn zoon is ook hoteldebotel verliefd. Echt heel schattig :D. Hij is verliefd op haar en zij is ook verleifd op hem. Nu zijn ze samen verliefd, geven elkaar regelmatig kusjes. Ik ben benieuwd hoe lang dit duurt.

13. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Supercute!!

Mijn zoon heeft vandaag een meisje ten huwelijk gevraagd ;) Ik wist niet dat dit al in groep 1 kan beginnen maar ik vind het leuk om te zien.

Deel Deze Pagina