In februari een miskraam gehad en in april weer zwanger geworden. Zo blij en zo gelukkig dat het zo snel alweer ging lukken! 26 mei een echo met een kloppend hartje gezien en de angst voor een miskraam was toen wel zo goed als over. De vorige keer hebben we helemaal geen kloppend hartje gezien namelijk! Zo blij en opgewonden! Helaas gisteren wat bloedverlies en meteen de verloskundige gebeld. De echo van vanmorgen was niet goed, het hartje klopte niet meer! We hadden een truitje gemaakt voor Merel, met de tekst:Ïk ben 1 jaar en word grote zus! Zo wilden we het aan de familie vertellen. We waren te voorbarig, het mag niet zo zijn. We zijn nu papa en mama van Merel en twee vlindertjes. Hopelijk waken zij over Merel, helpen ze haar waar nodig! Of we nog een keer een poging wagen weet ik niet. De angst is heel groot nu. We hebben een prachtige dochter! Had een broertje of zusje voor haar wel heel leuk gevonden! Lieve derde kind je hebt het niet mogen halen Ik hoef je niet te vetellen dat we nu vreselijk balen. Je was zo welkom we waren zo blij zo'n lief klein kindje leek ons zo mooi erbij. We hebben je hartje zien kloppen ruim een week geleden helaas de dag erna is het daamee gaan stoppen. Je bent niet meer in mijn buik ik zal je niet gaan zien en voelen maar in mijn hart blijf je eeuwig vol liefde woelen.