Hoi, Zoals de titel al zegt vroeg ik me af of er hier iemand is die ervaring heeft met Sunparks Oostduinkerke aan zee. Ben je dr geweest, is het leuk? Er staan maar weinig foto's op de site... ben vooral nieuwsgierig naar hoe het zwembad en indoor speelparadijs is. Alvast bedankt voor je reactie!! gr. Wendy
hooi, het is alweer een tijdje geleden dat we er zijn geweest. maar wat ik nog weet: -huisje was heel slecht. we moesten met een trap naar boven voor een 2 persoonsbed en de trap was echt kapot en gevaarlijk. hebben we aangegeven maar is nooit wat mee gedaan. ja misschien als je er nu komt.haha. - zwembad is erg mooi en warm. -kidsplay vonden we niet zo. dus zijn we ook niet verder geweest. wat heel leuk is is om met een treintje langs alle kustplaatsjes te rijden. is heel goedkoop en echt leuk. ook was er elke keer in een ander plaatsje een markt langs de boulevard. super gezellig. al met al wel een super vakantie gehad. zl eens kijken of ik nog wat foto's kan vinden,maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Wij zijn afgelopen zomer een weekje in Sunparcs De Haan geweest, dat vonden wij wel heel leuk. Het huisje was idd slecht onderhouden, maar wij hadden dan ook totaal geen luxe huisje besteld. Het was wel heel schoon, en dat vind ik persoonlijk belangrijker. Het zwembad was wel leuk en de indoor speelplaats ook wel, maar kinderen tot een jaar of 4 kunnen er nog niet zo veel (bij beiden). Toch hebben wij daar een superleuke week gehad! Gewoon lekker relaxed, het is ook maar wat je er zelf van maakt. Dat trammetje is wel een aanrader, vond ons kereltje ook heel leuk.
vorig jaar zijn we bij de haan geweest, en dit jaar gaan we naar oostduinkerke! we willen zeer vaak naar plopsaland, de zee, het zwembad, enz. genoeg te doen daar. het huisje moet van mij ook schoon zijn, maar als iets gevaarlijk kapot is melden we het wel, en willen we het ook direct opgelost zien!