dag van bevruchting berekenen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Anonym1, 23 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anonym1

Anonym1 Lid

12 feb 2016
    19
    0
    0
    Hallo allemaal,

Beetje een rare vraag.
    Kun je met een echo of andere test zien hoe lang je precies zwanger bent?
    Ik ben met twee mannen naar bed geweest in dezelfde week.Nu wil ik natuurlijk uit kunnen sluiten op welke dag de bevruchting heeft plaatsgevonden....

:( :(

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Oei...en gezien je berichtengeschiedenis ben je al lang bezig met je kinderwens....

Ik denk dat het lastig wordt om exact te bepalen op welke dag de bevruchting heeft plaatsgevonden.
    Je bent namelijk al vanaf een paar dagen voor het plaatsvinden van je eisprong vruchtbaar, maar ook nog een aantal uren na de eisprong.

Weet je ook wanneer je eisprong precies was? Heb je ovulatietesten gebruikt?

3. Anonym1

Anonym1 Lid

12 feb 2016
    19
    0
    0
    Bedankt voor je berichtje.

Ik heb geen ovulatietest gebruikt maar aangezien ik een regelmatige cyclus heb vermoed ik op dinsdag of woensdag te hebben geovuleerd.

Op maandag en dinsdag heb ik onveilig sex gehad met mijn vriend.
    Op donderdag heb ik veilig sex gehad met iemand anders maar het condoom is gescheurd, gelukkig wel op tijd gemerkt, maar er is natuurlijk een miniscule kans...

Daarom wil ik er zeker van zijn en hoop dat er onderzoeken zijn om de dag te berekenen

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Dat verschil is erg klein... ik denk niet dat het met zekerheid te zeggen is. Na mijn termijnecho bleek ik twee weken langer zwanger dan ik dacht; totaal onmogelijk, we weten exact wanneer we seks hebben gehad, dat was maar 1x, de weken ervoor was mijn man niet eens thuis. Dus een dag of 2 verschil is echt niet betrouwbaar te meten...

5. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Nee, zo precies kan dat helaas niet bepaald worden.

6. Snoep

Snoep Niet meer actief

Zaadcellen blijven enkele dagen in leven dus het kan in principe van beide bedpartners zijn. Enige zekerheid heb je door na de bevalling een DNA test te doen. Lastige situatie, veel sterkte

7. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Zo dicht op elkaar dan is de enige mogelijkheid een dna test.. al is de kans natuurlijk het grootste dat het wel van jouw vriend is.

Is het gezien de situatie van vreemdgaan wel gewenst dat je zwanger raakt?

Zo ja, dan gefeliciteerd!

8. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Sorry dat ik het zeg.. maar dit klinkt een beetje als bridget jones baby.. ben afgelopen week naar de bios geweest..

9. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha Skippy87 wat erg

10. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Sorry, ik ken je situatie niet maar vind het toch een beetje een eigen schuld dikke 'bult'..

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Sneu voor je vriend als je al zo lang bezig bent en hem achter z'n rug om gewoon bedonderd. Misschien zeker voor het onzeker kiezen en je vriend/man opbiechten!!!
    Mijn broer was samen met ene vrouw die 9 maanden vol hield dat het kindje van m'n broer was, al waren er toen al twijfels..... Eenmaal bij de bevalling was het kindje donker. En aan de hand van DNA bewezen niet van mijn broer.
    Mijn broer is letterlijk kapot gemaakt daardoor!
    Dus je kan beter nu vertellen dan is de klap minder hard als dat je je vriend 9 maanden laat geloven dat je zijn kindje draagt...... Terwijl de kans erin zit dat het niet zo is.
    Het is wel zo...... Vaker gelezen. Dat wanneer je al langer bezig bent en je seks hebt met een ander je lichaam dat makkelijker oppakt. En ja ik ben zwanger geworden van de derde door voor het zingen de kerk uit!! Dus gescheurde condoom de kans is aanwezig.

12. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben van mening ook dat je hoe dan ook alles beter eerlijk man opbiechten, of het kind nou wel of niet van je vriend is.. zo bedonderd worden is zeer pijnlijk en al helemaal als hij er pas over een aantal jaar achter zou komen. De waarheid komt altijd naar boven

13. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    Waarom gaat iedereen er direct vanuit dat ze haar vriend bedrogen heeft? Wie weet hebben ze wel een open relatie?:D

Overigens vind ik het zelf ook een vrij aparte situatie. Ik denk alleen dat het heel lastig wordt TS om tijdens de zwangerschap te achterhalen wie de vader is. Zeker ook omdat je niet zeker bent van je eisprong en het zo dicht op elkaar is geweest allemaal.

14. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.395
    1.174
    113
    Was hier een aantal maanden geleden ook al niet zo'n soortgelijke situatie?

Ts ik zou wel zo eerlijk zijn je man hierover in te lichten. Wat mamavand al zegt, dat kun je hem niet aandoen. Veel succes. Lijkt me echt vreselijk

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht

Tenzij je eisprong op vrijdag was.... dan kan het van beide mannen zijn. Een eisprong namelijk niet altijd 14 dagen voor de ongi plaats. Die van mij springt namelijk 12 dagen voor mijn ongi.

Het kan 50/50 van een beide mannen zijn.

Beetje enorm dom deze situatie..... ik dan druk ik me heeeeeeel zachtjes uit.

16. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Wat ben jij voor waardeloos mens dat je een kindje in een 'slechte' relatie zou willen brengen? Want dat is het namelijk, als je zijn of haar vader al bedriegt voor hij/zij er is. En nee, je kunt de bevruchting niet terugrekenen. Je zult een dna-test moeten doen.

17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    De waarheid achterhaalt zich wel....

Als ik jou was zou ik alles eerlijk op gaan biechten!
    Al snap ik dat vreemdgaan nooit...

18. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ga je lekker? Iemand gewoon uitmaken voor waardeloos mens.
    Is niet echt nodig lijkt mij.

19. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ts, zoals eerder gezegd kan het van beide zijn.
    Enige optie is een dna test.

En inderdaad opbiechten aan je man. Hij heeft op z'n minst het recht om dit te weten en de keuze te hebben of hij verder met jou wilt of niet.

Denk maar even aan de situatie van Mattie van Q-music...

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik weet niet of je man hiervan op de hoogte is? kans is idd 50/50... is dus niet te zeggen...

Deel Deze Pagina