Hoi allemaal, Wij krijgen een extra echo om geslachtsbepaling vast te stellen In week 17. Nu is mijn vraag Wie heeft dit ook gehad? En was het bij jullie betrouwbaar?
Vorige keer met 16 weken en nu straks met 15+4 de echo gepland staan. Als ze het gewoon goed in beeld krijgen is het zeker wel betrouwbaar. Maar wil je het zo zeker mogelijk weten vanwege iets op kleur kopen, wacht dan nog even tot de 20 weken echo. Dan heb je een dubbele bevestiging. Maar zelfs wij konden toen duidelijk zien dat onze kleine meis écht een meisje moest zijn.
Bij mij was het al duidelijk te zien met de combi-test, 12+3 weken. Dit is nog bevestigt met 14+3 weken en met de 20 weken echo.. Lijkt mij dus dat het wel duidelijk te zien is, maar het hangt natuurlijk van het kindje, echoscopiste en apparatuur af..
eigenlijk is met 12-13 weken het geslacht nog niet (volledig) gevormd, dus met 17 weken zit je wel goed
Duidelijk te zien met 12 weken 100% zeker kan echt niet.. Dan ziet het er bij jongens en meisjes nog bijna hetzelfde uit namelijk. .Ze kunnen wel een goede gok doen door de nub .. Met 17 weken zit je idd wel goed..
Hier met 15 weken exact, rest hetzelfde. Ik neem aan dat het toch echt een jongen zal zijn maar inderdaad.. een piepklein stemmetje zegt soms in mijn dromen dat het ineens een meisje is
Vorige zwangerschap had ik de geslachtsbepaling met 14 weken, bij deze zwangerschap aankomende zaterdag. Overigens hadden ze het de vorige keer goed.