3de x zwanger maar heel onzeker.

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door kruimelmeisje, 21 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kruimelmeisje

kruimelmeisje Nieuw lid

21 sep 2016
    3
    0
    0
    Gastvrouw op een zwembad
    Enschede
    Zoals jullie kunnen lezen, ik ben voor de 3de keer zwanger. Maar deze keer is een beetje meer bijzonder en meer onzeker dan ooit.

Ik kwam er namelijk bij de huisarts achter dat ik zwanger was. Ik ging er naar toe omdat ik al een maand lang vloeide. Ja dan denk je toch niet dat je ook zwanger kan zijn als je al een maand lang bloed verliest. Naar wat praten en een uitstrijkje doen vroeg ze hoe ik me verder voelde. Mijn antwoord was de laatste week moe en misselijk. Aangezien ik niet aan de pil was wou ze dat ik even een testje zou doen. En jullie raden het al, positief! Oke dat zag ik niet aankomen. Maar de kleine is meer dan welkom.
    Maar wegens het vloeien mocht ik gelijk door naar het ziekenhuis voor een echo. Dus ik mijn vriend en uit les bellen (hij studeert nog), en vertellen dat hij gelijk naar het ziekenhuis mag komen want ik ben zwanger. Zijn reactie was een beetje wtf.
    Bij de echo (inwendig) was een 5 mm klein frummeltje te zien. Nog geen hartje maar dat is normaal als ze zo klein zijn (zou ongeveer 5 weken zijn). Maar ik ben dus zwanger geworden tijdens bloedverlies van een ruim maand.
    Nu heb ik morgen weer een echo. Afgelopen weekend wat minder bloedverlies, nu weer "normaal" en zoals de hele maand ook al af en toe propjes. Het maakt me allemaal heel onzeker.
    Ik moest gewoon mijn verhaal kwijt, alleen mijn vriend en mijn ouders weten dat ik zwanger ben. Ben trots en onzeker. Pffff

2. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Wauw wat bizar en bijzonder tegelijk. Ik hoop dat je morgen een mooi hartje ziet kloppen en dat het bloedverlies te verklaren is.

3. Zeepje3

Zeepje3 Niet meer actief

Hoe is het gister gegaan?

4. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    zo wat spannend zeg hoe is je echo gegaan is alles nog goed ??

Deel Deze Pagina