Ik heb 2 leuke broeken gevonden, ideaal voor het tussenweer. De okergele wil ik een zwarte top op en op de zwart witte een okergele of zwarte om top. Beide tops met kapmouwtjes. Maar aangezien ik de grootste kouwkleum aller tijden ben zijn dit voor mij nog geen temperaturen om korte mouwen te dragen. Nu kan er bv een spijkerjasje op zoals op de foto , maar ik zoek ook nog andere alternatieven. Wie weet nog iets dat leuk staat met een top met korte mouwen en deze broeken?
Leuke combi’s! Je kan er ook leuke overhemden op dragen, zoals een spijkerblouse of linnen overhemden die wat wijder vallen. Wat dunnere truitjes met lange mouw kan ook, hm ligt er vol mee..
Inderdaad een dunner shirt met lange mouwen, draag ik nu zelf ook met dit weer en zulke broeken . Of een (nep) leren of suède jasje, of een mooie blazer.
Ja blazers genoeg. Maar wil ook iets dat soepel zit ivm met mn werk. Dat is ook de reden dat ik eigenlijk met 2 laagjes wil werken (dus korte mouw en daarover iets langs). Als het rustig is dan heb ik het snel koud, maar met 6 kinderen hier staat het zweet mij soms tot mn voorhoofd en dan is het lekker als ik even snel iets uit kan doen om het later weer aan te trekken.