dag van de leidster!

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door huggybird, 10 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    hallo allemaal,

donderdag 15 september is het weer de dag van de leidster, een leuke gelegenheid om iets leuks te maken met je kindje voor de leidsters op het KDV of op de PSZ:) om te vetellen hoe geweldig ze zijn.

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb gisteren alvast 3 doosjes chocoladetruffels meegenomen uit de supermarkt, kunnen de leidsters delen. Kindjes zitten nu in 3 verschillende groepen en dan vind ik het nogal veel om voor 12 leidsters iets te kopen.

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Oh wat leuk, dat wist ik helemaal niet! Jammer dat mijn dochter vrijdag's naar de psz gaat, maar zal even wat met haar maken voor de juffen.

4. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Haha dan mag ik voor 5 leidsters wat in elkaar gaan knutselen :) iemand nog ideeen?

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik neem gewoon een doosje chocolaatjes mee, ga niks knutselen.

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ga daar ook niet voor knutselen hoor, ik koop elk jaar een taart bij de bakker, ga ik nu ook doen.

7. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Ik heb 4 flessen lekkere douchegel gekocht (2e gratis :p) en leuk ingepakt met een kaartje met foto namens mijn dochter eraan.
    Koste me uiteindelijk 6 euro voor 4 leidsters en t geeft toch leuk weg zo. Dacht ook eerst aan chocola maar waarschijnlijk doen meer dat dus dacht, dan maar dit :)

8. misa

misa Niet meer actief

Ik haal denk ik iets lekkers en ga vanmiddag ff wat 'knutselen' met mijn baby! ;)

9. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Zou het bijna zijn vergeten! Vanmiddag even action in ;)

10. Mariekevdb1984

5 aug 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb chocoladerepen gekocht bij de hema met de tekst 'ik vind je lief'erop. De oudercommissie regelt altijd iets en dit jaar hebben we op een velletje iets geknutseld en daar wordt dan een boek van gemaakt.

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hebben vanmorgen al een knutselwerkje gemaakt.. Vanmiddag even langs de action kijken voor wat kleins..

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Dat is leuk....ga ik vanmiddag ook even bij de Hema kijken ;)

13. leo1984

leo1984 Actief lid

9 okt 2010
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons is gevraagd of elk kind 1 bloem voor elke leidster mee wil nemen, zo heeft ze aan het einde van de dag een mooie bos bloemen. Op donderdag gaat mijn zoon niet naar het KDV dus ik neem het gewoon vrijdag mee...

14. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    hier maak ik 2 potten, met van alles lekkers,
    ik ga het straks afmaken, zal dan een foto showen, want vind het zelf leuk geworden.

15. tulip

tulip Niet meer actief

bij ons heeft de oudercommissie gevraagd om 3 theezakjes te versieren met je kindje en 3 lekkernijen mee te nemen.
    Dan krijgen de leidsters een high tea.

Oe, wat jammer dat ik er ook werk, heb er nu al zin in, jammie!!!;)

16. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Hier vieren ze die dag alle verjaardagen van de leidsters. Ik heb echter nog nooit iets meegegeven. Ik heb ook niet het idee dat andere ouders dat bij ons doen. Het is vooral een feestje voor de leidsters en kinderen onderling. Misschien dat de kleine zin heeft om iets speciaals te maken, maar meer wordt hier niet verwacht.
    Ik waardeer ze elke dag en dat laat ik vooral blijken door dat gewoon tegen ze te zeggen. (maar goed, ik doe ook niet aan valentijsdag en jubilea)

17. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    dit wordt het,

die ene bovenkant zonder pot, wordt morgen afgemaakt, (appelmoes was nog niet op) en dan komen daar zuurtjes in.

18. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

Hier is door de oudercommissie gevraagd om iets te maken voor een "grabbelton" een lekkernij, een tekening enz enz...
    in de pauze gaan de leidsters dan grabbelen en mogen ze allen er wat leuks/lekkers uithalen.

Ik heb in celofaan plastic, een candybar en chocolaatjes gedaan, met daaraan een bedank kaartje.
    Heb er meerdere gemaakt..8 stuks, 4 voor de vaste leidsters om seperaat te geven... en 4 voor in de grabbelton.

19. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik heb voor de leidsters van het kdv een mokje gekocht. Hier komt een versierde cupcake in, theezakje ernaast en in een leuke folie. Bij ons wordt niet gevraagd wat te maken. We kregen wel een briefje dat het feest was en ze allerlei feestdingen gingen doen, ze mogen hun pop mee nemen omdat ze poppendoktertje gaan speken enz.

20. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

15 mei 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    Hoi Hoi

Bij ons heeft de oudercomissie gevraagd aan iedereen om per kind een vlaggetje van papier te maken ( afm 20 bij 25 cm ) en dit te versieren. Ze knopen alle vlaggetjes dan met touwtjes aan elkaar en maken een heeeeeele lange slinger. Ook zorgt de oudercomissie voor wat lekkers bij de koffie voor de leidsters en is het een gezellige dag!

Jammer dat mijn dochter op donderdag niet gaat...

Groetjes,
    Sleepy

Deel Deze Pagina