Hoi dames, Vandaag is het de dag van de leidsters.. Daarom wil ik morgen iets meenemen voor Isabeau haar peuterjuffen, het zijn allemaal zo'n schatten. Ik ga een klein vaasje kopen met een bloemetje erin en daar een kaartje aan vast maken.. Graag zou ik een leuk gedichtje erop schrijven, omdat ze altijd zo lief voor haar zijn en goed voor haar zorgen als ze daar is. Omdat ik nogal ON-creatief ben, wil ik graag vragen of jullie misschien wat inspiratie voor mij hebben.. Alvast ontzettend bedankt!
Wat lief! Vandaag is het leidsterdag bij mijn zoontje op de Creche. Verder dan een schaaltje met lekkere zeepjes en chocolaatjes kwam ik niet. Dus deze niet creatieve geest kan je niet verder helpen, maar wel een erg leuk idee!
Pluk de dag van de leidster, bedankt voor jou liefde inzet en gezelligheid. Dt hebben wij gekregen vanuit de oudercommissie @ syrv het is nationale dag van de leidster vandaag
Onze gastouder heeft een klavertje vier gekregen, nog wel ff zelf planten hahaha vanuit het gastouderbureau. Ik was het zelf helemaal vergeten dus maar een doosje chocolade opgehaalt voor morgenochtend (ps wat een leuke naam heeft je dochter)