Vorig jaar hebben wij een nieuwe zweefparasol gekocht bij de lidl. Een fijn ding, maar de wind drukt hem vaak opzij. Met als resultaat dat zojuist de parasol van de arm af brak. Gelukkig zat er niemand aan de tafel, maar de parasol kan nu bij het grofvuil. Tijd voor een nieuwe parasol, maar welke? ik wil een grote parasol en 1 die makkelijk draaibaar of verplaatsbaar is, zodat ik altijd schaduw kan creeeren waar ik wil, ongeacht de stand van de zon. Bij een zelfde soort ben ik bang op herhaling en met een baby en peuter die voornamelijk onder de parasol zitten en liggen lijkt dat me niet handig. Dus, kom maar op met jullie ideeen.... (Liefs met foto)
Mijn ouders hebben ook een zweefparasol. En denk al wel bijna 8 jaar nog nooit wat mee gebeurt. Maar mijn schoonouders hebben een normale parasol alleen is de voetstuk verrijdbaar. Parasolvoet graniet - 30kg - trolley systeem - 48x38cm - SenS-Line kopen? LiL.nl
Ik zou terug gaan naar de Lidl. Die van ons is ook afgebroken maar we hadden hem al 3 jaar stond altijd buiten en is wel 100! Keer omhoog gevlogen zonder te breken.
Ik heb laatst deze gehaald parasol draaimechanisme dia.3m antraciet - 100 Nieuwste - Action Nederland B.V. Nog niet gebruikt.
Wij hebben er een van Borek, super fijne parasol. We gaan er nu zelf een soort plank onder maken met wieltjes waardoor we hem ook over het terras kunnen rijden. We kunnen deze een heel stuk rond draaien maar ook achterover kiepen om nog meer schaduw te creeeren.