Mijn vriend en ik zouden er graag eind juni voor een paar dagen tussenuit gaan en we dachten aan Nederland. We zijn van West-Vlaanderen (België). We zouden met de auto gaan, gezien mijn rolstoel mee moet. We denken aan een vakantiepark ofzo... (huisje/stacaravan/chalet) ergens bij een leuk dorpje/stadje in de natuur Iemand die ons iets kan aanraden? Liefst voor een zacht prijsje natuurlijk
Hier iemand van gent. Zijn ooit naar Texel geweest (de waddeneilanden) en dat was echt de moeite waard. Was ook in een stacaravan. Nu gaan we naar het Veerse meer (ook stacaravan) op camping T Veerse meer. Ligt bij Vlissingen. Ik viind Nederland trouwens een goed vakantieland, gaan nu al 3 of 4 jaar daar op groot verlof. PS: hoge Veluwe vond ik de camping iets minder, vooral qua vriendelijkheid
Yep, 1 keer per jaar neem je een week of 2, 3 verlof (bouwverlof is hier eind juli/begin augustus) en dat is je groot verlof. Ga je met de hele hoop op reis, kinderen en de gehele verhuis. Bij de kindjes op school heet het grote vakantie (1 juli tem 31 augustus)
Dat klinkt extra bijzonder: grootverlof . Ik vond het 'vroeger' altijd erg leuk om naar Drenthe te gaan. Veel natuur, pittoreske dorpjes... Ik vond het er altijd heel gezellig! Of naar Friesland... lekker aan het water van de Noordzee of het IJselmeer! Misschien kunnen jullie dan ook een zeiltochtje wagen!
Kun je wat meer vertellen van wat je graag wil doen? Houd je van de natuur, de zee, dorpjes bekijken, etc? Wil je graag een grote camping met activiteiten voor de kinderen of wil je liever en kleine of een boerencamping? Dan is het wat makkelijker te beantwoorden en kan ik je wat beter helpen.
www.marveld.nl dit is een mooi park midden in de bossen, kun je leuk wandelen, je kan mooie huifkartochten maken en je kan naar het stadje om te shoppen oid ... Ze hebben hier ook hele luxe huizen met heerlijke bubbelbaden. Vakantiepark Beekse Bergen - Bungalows.nl dit is ook een leuk park, ook midden in de bossen, niet ver van de drukte ( stadje ) je kan zo vanuit het bungalow park de dierentuin in rijden die je dus ook met je eigen auto kunt bezoeken ( safari )
heleentje80: Ja Texel heb ik vroeger ook nog gedaan met mijn ouders, dus dat is zeker een optie. lievemamatrix: Drenthe klinkt wel leuk, ga ik eens opzoeken Een zeiltochtje zit er niet echt in, ik zit namelijk met zware rugproblemen. mamavanmeisje: Leuke en gezellige dorpjes, shop-gelegenheid en natuur gecombineerd lijken me super leuk. Kindjes hebben we nog niet dus dat is niet echt een nood. kippiekip: Ik zal die links eens uitchecken
Veerse meer is idd erg leuk of de zeeuwse riviera (de kust van walcheren) Er is hier in de zomer ontzettend veel te doen, je kunt er leuk winkelen en niet te ver rijden voor je! Is misschien wel lekker als je rugproblemen hebt!
mamabri: Fietsen en ver wandelen zit er niet zo in voor ons linnepinneke: Ga ik ook eens opzoeken, klinkt ook leuk! We zouden 1 van de laatste 2 weken van juni nemen omdat mijn vriend dan verlof heeft. Dus echt veel te doen verwacht ik nog niet door dat het nog niet echt vakantie is dan
Je kan ook eens kijken voor centerparcs port zelande, dat is een mooi park op zich, strand op dichte afstand, verschillende stadjes in de directe omgeving en je hebt ook wat natuur waar je heen kunt gaan.
Dank je wel voor jullie tips! Ik heb ondertussen iets geboekt bij landal greenparks 'Heihaas' in Putten. Ik zocht eerst in Drenthe maar daar waren de laatste 2-pers huisjes al weg dus heb ik een andere locatie gezocht. Maar het lijkt me er ook wel leuk