Hoi allemaal, Wie weet of je aan je baarmoedermond kan voelen of je ongesteld wordt? Ik moet waarschijnlijk di of woe ongesteld worden (hoop van niet!) en mijn baarmoedermond voelt zacht en iets open aan. Nu lees ik op sommige forums dat je baarmoeder juist hard en dicht moet zijn als je zwanger bent, klopt dit?Of is er niets uit af te lezen en verschild dit per persoon?
Hallo allemaal .. Ik vraag me af of jullie mischien weten Of het klopt dat je als je gestopt ben met de pil Of het klopt dat je lichaam weer op gang moet komen of niet ? Ik had eigenlijk afeglopen 6aug ongesteld moeten worden maar niet geworden tot op vandaag, Maar ben super erg moe en kan de hele dag slapen nou heb ik 28 aug een test gedaan want ik kon 3aug testen of ik zwanger was of niet en toen ik dus 28 aug die test had gedaan was het negatief ... Wat vinden jullie er van?
ik heb ook wel es geprobeerd te voelen maar ik kon het niet goed voelen.. volgens mij kan je pas in je zwangerschap aan je baarmoeder voelen dat je zwanger bent... Succes met wachten... Liefs, Paula
Neem aan dat je de test op 28 juli gedaan hebt? Het klopt dat je lichaam meestal op gang moet komen. Echter was mijn eerste ronde al gelijk 27 dagen. Dus je zou gewoon nog een keer kunnen testen hoor!
Nee je kan aan je bmm niet voelen of je zwanger bent of niet. Je kan enkel je vruchtbare dagen checken. En je bent nu sowieso niet vruchtbaar of je nu ongi moet worden of zwanger bent. @BabyBoo: als je 6 aug ongi had moeten worden kon je pas vanaf 6 aug testen. Eerder heeft geen zin. En als je net van de pil af bent kan het nog heel lang duren eer je ongi wordt! Maar je kan ook morgen al ongi worden. Hoop voor jullie dat jullie snel een positieve test in handen hebben!
Okee dankje wel voor julie berichtjes trug Maar ik heb via een site dat ik zeg maar kon zien welke dagen ik het vrucxthbaarst was en vanaf wanneer ik kon testen enso... Nou dan ga ik maandag wel een testjeeven halen, @pandabeertje86 Ja ik had de tes gedaan op 28 aug. @dreamer 83 ik hoop dat ik dan snel ongi word of Mayb zwanger...
@Maybe: bij mij werd mijn bmm altijd zachter en ging meer openstaan als ik ongi werd. Dan stond íe trouwens ook behoorlijk laag. Nu is mijn bmm trouwens ook zacht, alleen alles eromheen helemaal hard en potdicht @Baby Boo: zal ik jou even antwoord geven op je eigen topic?
ik moet eerlijk zeggen..ik kon altijd aan mijn altijd wel voelen...en nu dat ik zwanger ben kan ik er niet bij....dat was voor mij ook een rede om meteen een test te doen..de doorslag....maar ik denk dat het bij iedereen anders is