Tijdens volledige ontsluiting door de vk en met bijna 8 cm door de vk: ene keer in het ziekenhuisbed, andere keer mijn eigen bed hihi.
bij de 1ste: met 35+1 op de wc (gelukkig maar want het was echt PLONS) bij de 2de: door vk doorgeprikt tijdens bevalling met 39+2 bij de 3de: 's morgens vroeg in bed, met 38+0
Bij de eerste op de bank toen ik in de ochtend nog even wakker zat te worden. Bij de tweede ook op de bank, maar toen op het moment dat ik eigenlijk net naar bed wilde gaan .
Bij mij is het nooit vanzelf gebroken, allebei doorgeprikt door gyn tijdens inleiding.... En bij deze zwangerschap zal het wel weer zo wezen.
Beide tijdens de bevalling zelf. Bij onze zoon toen ik thuis in mn bed stapte in een poging om nog even te slapen. En bij mijn dochter toen ik drie kwartier in het zhuis was. X
'S nachts om 03:00 in het ziekenhuis met 30 weken. Vrij plotseling, maar was wel al een verhoogd risico voor ivm funneling.
Bij de eerste stond ik in de babykamer toen ik wat voelde lopen. Ik naar de douche gerend en daar kwam de PLONS! Bij de 2e: door de vk op m'n bed.
eerste keer op de bank (hoge scheur dus beetje bij beetje...) tweede keer 's morgens om 6:15 in bed...(fletsjjjjj)
bij de eerste in bed toen ik me opdraaide met 39+4 Bij de 2de begon het met weeen en zijn de vliezen pas bij 8 cm in het zh door de vk gebroken. Toen was ik 39+1