hey! Ik heb sinds vanmorgen licht roze/rood verlies.heb dat geconstateerd na dat ik naar de wc ben geweest voor de grote boodschap!Heb wel lichtelijk lopen persen maar dat komt vooral omdat ik sinds gister zon pijn in me buik had omdat ik niet kon! Ben dus vanmorgen eerst naar de dokter gegaan en die zei dat de baarmoedermond nog mooi dicht zat!Maar ondertussen heb ik wel nog steeds een beetje bruin verlies en buikpijn!Ze hebben in het ziekenhuis bloed geprikt om de hoogte van de hcg vast te stellen!Als ik die uitslag krijg is er natuurlijk nog niks zeker!ben zo onzeker en weet niet hoe ik me moet houden!Heb morgen en overmorgen familie verjaardagen(vader en zus) en wilde het aan me pap vertellen dat ie opa word!Nu is mijn vraag.Is er nog een goeie kans dat het nog helemaal ok is?Zou nu 5 of 6 weken zwanger zijn.En kan ik aan de verloskundige vragen of ze een inwendige echo wil doen als ik tot 9 januarie niet meer rijkelijk vloei? liefs donky
heb de uitslag net binnen en het kan nog alle kanten opgaan.de hcg waarde was 1200 of 12000 dat weet ik niet meer.Was in ieder geval voor de eventueele 6 weken zwangerschap te laag.Weet niet precies hoelang ik zwanger ben 5 of 6 weken.Moet volgende week weer bloed prikken en dan is het de bedoeling dat het gestegen is!is dit getal echt te laag en kan ik op een miskraam gaan rekenen of valt het mee? mijn gevoel is op zich namelijk nog best goed! liefs
Hoi Donky, tussen 1200 en 12000 zit wel een erg groot verschil. Als ze daar zeggen dat het voor 6 weken te weinig is, denk ik dat het 1200 is. Bij 6 weken zou dit ongeveer 7000 moeten zijn. (Maar bij 5 weken nog maar 373 hoor). Dus er is inderdaad nog niet zoveel zinnigs over te zeggen helaas. Maar het kan dus best dat je net een paar dagen verder bent dan 5 weken en dan zou je HcG wel mooi overeenkomen. Volgende week weet je inderdaad helaas pas wat meer, het HcG moet dan wel sterk zijn gestegen. Maar in ieder geval wel goed dat je gevoel nog goed zit, ook al is dit natuurlijk niet wetenschappelijk... Ik zal voor je duimen. Groetjes Brigitte
dank je wel voor je uitleg!1200 was het idd haha!heb nog wel een naar gevoel in me buik,maar vloei niet meer!Gisteravond iets bruin en vandaag niks!gaan er maar het beste van hopen!Fijne jaarwisseling! liefs
heb vandaag weer bloed geprikt en mijn hcg waarde was gestegen naar de 4000!Is dus vanaf vrijdag tot nu 2800 gestegen!Ben nu volgens de dokter precies op schema,omdat ik zelf dacht iets korter zwanger te zijn!Volgende week krijg ik een vaginale echo en dan is het hopen dat het goed zit! Maar in 4 en een halve dag is mijn hcg dus ondanks het vloeien goed gestegen!ben tot nu toe dus helemaal gelukkig en hoop dat ik ook een mooie echo krijg met een mooi vruchtje erop! Thanx voor je hulp want dankzij die woorden heb ik hoop gehouden! dikke knuffel donky
ik heb alleen nog 1 vraag! volgens de verloskundige zag het er voor een zwangerschap van 5 weken wel goed uit!zou er dan toch een lichtpuntje kunnen zijn dat ik korter zwanger ben? 19 november 1e dag laatste menstruatie normaal een cycles van 29/35 dagen. op 21 december een positieve test!zou ik dan zoveel later me ei kunnen hebben gehad of dat het later ingenesteld is of begin ik mezelf nu alleen maar gek te maken met deze vragen?pfff wat is dit zwaar zeg! hoop dat jullie een antwoord weten liefs
Hoi Donky, Wat vervelend voor je zeg. Maar je moet eigenlijk niet rekenen op een positief bericht dinsdag. Als je toen een positieve test had, was je op zijn minst 4 weken zwanger. De kans is heel groot dat het echt niet goed is. Ik snap dat je misschien toch nog een beetje hoop hebt, maar bereid je voor op een zelfde beeld als de eerste keer, een lege vruchtzak dus. Heel veel sterkte dinsdag. Groetjes Brigitte