Hoi meiden, Ik heb een vraag. Hopelijk zijn er wat ervaringsdeskundigen die wat kunnen zeggen hierover.. Volgens de ovulatietesten had ik op 1 okt eisprong. Als je kijkt naar een lf van 14 dagen zou ik as donderdag pas nod hebben. Vorige maand had ik lf van 12 dagen. Vandaag zit ik op 9 dpo en vanmorgen klein beetje bruinverlies. Daarna niks meer. Af en toe ook wat krampjes. Zou dit een voorbode zijn van de naderende menstruatie (zo vroeg al) of kan het ook zo laat nog een innesteling zijn? Groetjes
Ik heb het ook gehad afgelopen donderdag. (1/3 inleg alleen smorgens verder niks meer tot nu) Toen was ik 5dpo of 11dpo Ik denk innestelings bloed maar het kan ook dat je menstruatie dan doorkomt (heb ik gehoord bij sommige meiden) Ik kan morge op z'n vroegst testen als ik idd 11dpo was toen Nog geen menstruatie in zicht, wel heel erg nat gevoel Innesteling is tussen 5 en 12 dagen dus kan
Bedankt voor je reactie!! Bij jou is het dus ook bij 1 keer gebleven? Ik heb het alleen vanmorgen een heel klein beetje gehad! Verder ook een beetje krampjes de hele dag zo af en toe! Heb jij dat ook gehad?
Ja klopt, bruin verlies eenmalig , verder wel nat gevoel maar gewoon witte afscheiding En de krampjes heb ik nu nog steeds Morge ga ik een test doen En jij? Liefs
Dat natte gevoel heb ik niet echt.. Ik denk dat ik pas woensdag of doderdag ga testen. Was best geschrokken vanmorgen. Was bang dat het ging doorzetten in menstruatie. Maar nu dat het nog niets heeft gedaan hoop ik steeds meer op een innesteling! Maar goed, weet niet of ik kan wachten tot dan hoor!! Laat je het morgen even weten? Zou toch mooi zijn!!!!