Dag verdeling met peuter

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door esje91, 6 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esje91

esje91 Actief lid

7 apr 2015
    178
    7
    18
    NULL
    NULL
    Ik moet zeggen sinds mijn medicatie gaat de verdeling van de dag ook een stuk beter!
    Dankje :)

2. nikki83

nikki83 Bekend lid

11 nov 2013
    526
    4
    18
    Vrouw
    Sinds ik 2 kinderen heb, heb ik een huishoudster genomen. Omdat ik op de dagen dat ik niet werk (ik werk 3 volle dagen van 9 uur), toch met de kinderen wil spelen. Op de dagen dat ik thuis ben doe ik wel wat dingetjes als de was, vaatwasser en wat opruimen.
    Vooral nu de oudste niet meer in de middag slaapt was het wel een beetje zoeken, maar ik probeer nu af te wisselen met samen spelen of in de ochtend lekker samen in bad, daarna zelf wat doen, daarna samen boodschappen doen bijvoorbeeld, zelf wat doen, daarna nog even ergens naartoe om te spelen of ergens op visite. Voor etenstijd is het vaak toch tv tijd, zodat ik kan koken en tussendoor bijvoorbeeld de vaatwasser uitruimen.

3. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ik werk twee a drie nachten per week in de zorg. De jongste gaat twee dagen kdv. De oudste twee gaan naar school.

Als ik vrij ben dan doe ik het huishouden en vlieg heen en weer naar school en doe de boodschappen en kook. De jongste van drie hobbelt mee. Dus ik ga echt niet hele dagen mijn jongste vermaken. Samen opruimen/boodschappen doen/ koken en heen en weer naar school is al druk genoeg. En omdat zij al anderhalf jaar niet meer slaapt smiddags gaan we dan samen even uurtje kroelen op bank,

Deel Deze Pagina