Dag voor menstruatie negatief, maar de dagen erna?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LoveLiveLaugh, 28 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoveLiveLaugh

LoveLiveLaugh Nieuw lid

28 sep 2016
    1
    0
    0
    Huisvrouw/moeder, koken, houden van mijn man & f
    Ergens..
    Hey iedereen!

Zit met een vraagje..
    Normaal gezien zou ik morge (29/09) mijn menstruatie moeten hebben & ben beetje ongeduldig geweest en heb vandaag in de ochten getest.. En raad eens.. Negatief. Nochtans, ik dacht dat het deze keer (ronde3) raak zou zijn.. Voelde me zo anders!
    Nu, heb veel opgezocht en zou het misschien kunnen dat ik bevoorbeeld over 3 dagen positief test?
    Wat denken jullie, of wat zouden jullie in mijn plaats doen? Alvast bedankt voor jullie hulp/steun!
    Groetjes, XxX

2. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Het kan dat je eisprong wat later is geweest en je test daarom nog negatief is, het kan dat je hcg langzaam opbouwt en je test daarom nog negatief is... maar het kan ook dat je een dezer dagen gewoon ongesteld wordt. Frustrerend he die onzekerheid? Welke test heb je gebruikt?

3. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Je behoort morgen ongesteld te worden, wacht dan gewoon tot morgen op zijn minst.

4. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Nounou.. Vriendelijke toon hoor ;) ik denk dat meer dan de helft op dit forum eerder test,
    On topic: mijn ervaring is dat het dan helaas niet raak is... Temzij je eisprong echt veel later was dan normaal.

5. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Ongesteld worden???

Wat aardiger mag ook wel hoor!
    Soms weet je niet eens wanneer je precies ongesteld moet worden!

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.277
    17.318
    113
    Pfff, je kunt gewoon een paar dagen er voor testen hoor. Zo onaardig is niet nodig.

Zoals hierboven al gezegd is; misschien een verlate eisprong? Je kunt t nog even afwachten en overmorgen weer testen :)

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nuchter bekeken: als je je zo anders voelt, zoals je schrijft, zou je dus al aardig wat HCG moeten aanmaken bij zwangerschap en dat zou je dan terug moeten zien op een test.

Maar je kunt inderdaad een latere eisprong hebben gehad. Maar dan is je NOD dus ook later en is je cyclus dus ook langer.

Hoe lang waren je afgelopen cyclussen eigenlijk?

Deel Deze Pagina