Iemand ervaring met maca poeder/pillen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nlovesn, 13 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Heeft er iemand (goede) ervaring met maca poeder/pillen om zwanger te raken? Zou de vruchtbaarheid extra stimuleren en voor de man de kwaliteit van t sperma verbeteren.

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik heb het wel een tijdje gebruikt. Gewoon in mijn havermout. Maar toen wilde ik nog niet zwanger worden.
    Mijn cyclus is wel wat regelmatiger geworden, maar of dat daardoor komt...? Heb namelijk meerdere dingen geprobeerd. Ik hoor graag wat ervaringen want dan ga ik het misschien ook nog eens kopen. Was helemaal niet zo vies ook!

3. Paddy123

Paddy123 Niet meer actief

Ik heb het in huis. De vrouw in de winkel was super hyper over Maca poeder. Ze had dit aan 2 andere vrouwen verkocht en die waren direct zwanger.. Dus of het daar aan lag of gewoon puur geluk weet je toch niet. Verder heeft niemand het product daar besteld overigens.
    Heb het aan manlief gevoederd en heeft het braaf op, weet niet of het effect heeft op een man maar goed haha :) ikzelf kreeg het amper door m'n keel waar ik het ook in deed.. heb het wel 2 maanden volgehouden maar dat was het dan ook (héle moeilijke eter ;)). Tip: je kunt het ook in de thee doen, dit was nog enigszins te doen voor mij.

Er zijn echt heel veel positieve verhalen over, dus zou het zeker proberen!! Kwaad kan het sowieso niet..

Edit: het klinkt nu net of het een walgelijke smaak heeft, dit is niet zo hoor. Het is meer dat het poeder is en het een beetje dik wordt als je het mengt met water (laatste restje van de thee etc. ja.... zo'n moeilijke ben ik met eten/drinken haha). Manlief vond het eigenlijk nergens naar smaken en vond het meer dan prima!

4. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Ik gebruik het nu een aantal maanden vanwege spotten. En het werkt goed. :) Ik neem een pilletje 3x per dag, tijdens m'n maaltijden. Ben het vorige week een aantal dagen vergeten, en heb nu wel weer last van spotten. Dus ben meteen weer aan de maca gegaan. Het schijnt je hormonen in balans te brengen zonder een hormoon te zijn.
    Dus ben er zelf wel positief over. :) En m'n eisprong is van dag 16 naar dag 14 gegaan. Precies op tijd volgens mijn app. :)

Deel Deze Pagina