Help!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1983monique, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1983monique

9 mrt 2009
    24
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster bso
    Zwolle
    In mijn omgeving zijn echt enorm veel mensen zwanger. Tuurlijk erg leuk, alleen wij proberen al bijna een jaar zwanger te worden. De 15e had ik ongesteld moeten worden, niet gebeurd. Ik ben misselijk, mijn borsten doen pijn en plas me een ongeluk. Ik was helemaal enthousiast; zwanger! Dinsdag hebben we een test gedaan maar de test was negatief. Nu een aantal dagen later nog steeds niet ongesteld. Kan het zijn dat ik te vroeg getest heb? Iemand hier ervaring mee? Kortom een wanhopige hulpvraag van een 26 jarige die dolgraag moeder wil worden

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb hier geen ervaring mee...........
    Ik ben in onze jaren een paar keer overtijd geweest maar zodra ik de verpakking van de test open had werd ik al ongesteld.
    Je kan even aan je huisarts vragen of je een bloed test mag komen doen of daar een testje komen doen......
    Het kan ook zijn dat je net even te vroeg was en dat je over een paar dgn wel positief test!

Ik ga voor je duimen :D

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Vervelend zeg, die onzekerheid! Ik zou als ik jou was nog eens een testje proberen, misschien ben je afgelopen dinsdag daar te vroeg mee geweest. Succes!

4. CvTM

CvTM Lid

22 jan 2010
    16
    0
    0
    ass. fm
    Delfzijl
    hey hoi,
    wij proberen ook al vanaf mei vorig jaar zwanger te worden en had 3 week geleden ineens enorme pijn in mijn borsten, heel veel plassen, en elke dag heel misselijk, was een week over tijd en leefde een week op een rose wolk, ben vanmorgen ongesteld geworden en helemaal in de war, had deze week een test gedaan die was negatief, vandaag toch weer 1 gedaan omdat ik bijna zeker weet (gevoel) dat ik wel zwanger ben deze test is erg onduidelijk en van predictor ( erg slechte reacties over gehoord) ga maandag naar de ha, ik hoop dat jou test te vroeg hebt gedaan, ik wens je succes met testen. Weet precies wat je door maakt. Zucht

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Predictor test vaak vals positief en is niet betrouwbaar. Zou dus nog even met een andere test testen als je die mogelijkheid hebt.

6. 1983monique

9 mrt 2009
    24
    0
    0
    Zwolle
    @CvTM hmm das erg vervelend zeg dat je toch ongesteld bent geworden!! Ik hoop echt zo voor je dat je maandag duidelijkheid hebt, die onzekerheid is vreselijk. Ik heb dus ook een "zwanger" gevoel dus das echt precies hetzelfde als wat jij hebt. Heel veel succes maandag bij de h.a. Ik ga voor je duimen!

7. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Vervelend die onzekerheid!
    ik was onlangs ook overtijd, terwijl ik dat nooit echt ben, had klachten zoals misselijkheid, rare bui etc, sliep slecht, uiteindelijk was ik het na een week spuugzat en ben naar de huisarts gegaan, zwangerschapstesten thuis steeds negatief, HA heeft bloed laten prikken, maar niet zwanger, uiteindelijk na 11 dagen overtijd toch ongi geworden.

ik hoop van harte dat je zwanger bent, het kan zijn dat je te weinig zwangerschapshormaan in je bloed hebt dat test daardoor negatief is. Als je het zeker wilt weten....ga naar de huisarts!! Sterkte

8. 1983monique

9 mrt 2009
    24
    0
    0
    Zwolle
    hopelijk is dat het..ik merk het vanzelf wel. Proberen beetje positief te blijven en niet teveel te hopen, maar das moeilijk. De test nog maar ff weekje uitstellen denk ik

9. CvTM

CvTM Lid

22 jan 2010
    16
    0
    0
    ass. fm
    Delfzijl

Het is moeilijk om niet te hopen ( mijn ervaring) maar blijf inderdaad met beide voetjes nog op de grond, al die terleurstellingen.... Volgende week een nieuwe test ik ga voor je duimen,

10. CvTM

CvTM Lid

22 jan 2010
    16
    0
    0
    ass. fm
    Delfzijl
    ik werk in de kv en had er nog nooit slechte reacties over gehad, als ik dat had geweten.... koop geen nieuwe test wil eerst even afwachten wat de HA zegt, had wel gelezen dat je in de eerste 1-12 week nog wel een lichte menstruatie kon krijgen, wil mezelf geen hoop geven maar stiekem hou je daar toch wel aanvast, naar 8 maand proberen heb ik er voor mijn gevoel nog nooit zo dicht bij gestaan ( alle kwaaltjes) Ik laat het wel weten hoe het bij de ha was

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

@CvTM, spit het forum hier maar eens door over de predictor test! Er was zelfs iemand die had haar man erover heen laten plassen en zelfs toen gaf ie nog positief aan..

Wanneer ga je naar de HA dan? Nou hoop voor jou dat je uiteindelijk toch zwanger bent, maar je lichaam kan je natuurlijk wel heel goed voor de gek houden, vergeet dat niet!

Succes.

12. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @CvTM, als je bij de kv werkt, de testjes van eigenmerk (2 voor €5) zijn erg betrouwbaar! En ook nog es een stuk goedkoper dan predictor of clearblue.. De meeste meiden hier op het forum zweren bij die goedkope kv testen :)

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

meid predector is een hele slechte test die komt hier er niet meer in.
    hij gaf bij mij positief aan naar 11 jaar maar 2 dagen later was ik gewoon ongi en flink ook. dus hier geen predector meer.
    alleen maar kruitvat testen 2 voor 5 en verder niet.

succes meid

14. CvTM

CvTM Lid

22 jan 2010
    16
    0
    0
    ass. fm
    Delfzijl
    #14 CvTM, 24 jan 2010
    Laatst bewerkt: 24 jan 2010
    thanx meiden voor alle opgheldering over de predictor
    voor mij nooit meer een predictor,

heb veel gelezen over innestelbloedingen, kom er niet veel verder mee de 1 heeft een klein beetje, de ander juis heel lang,
    Ik heb normaal altijd klein beetje bloeding in mijn menstruatie periode nu vrij ernstig en echt !rood! en maar 2 dagen hou vast aan innestelbloeding maar vrees het ergste.....Morgen naar de HA direct ook maar vragen om een bloedtest, ik hou jullie op de hoogte

15. CvTM

CvTM Lid

22 jan 2010
    16
    0
    0
    ass. fm
    Delfzijl
    vandaag bij de ha geweest, ben wel zwanger geweest. Nu niet meer, zo raar, ik voelde dat het wel zxo was en dan nu ineens is het weg,

Monique ik hoop dat als je deze week een nieuwe test doet hij positief is laat het even weten als het zo is, zulke goeie nieuws is altijd fijn om te horen

16. 1983monique

9 mrt 2009
    24
    0
    0
    Zwolle
    Hey meis,

Wat naar om te lezen! Echt vreemd gevoel is dat he, ineens ben je leeg. Na mijn miskraam een half jaar geleden voelde ik dat ook. Opeens voel je je eenzaam en vreemd. Sterkte met verwerken, ik weet dat t moeilijk zal zijn omdat je weet dat je zwanger geweest bent. Dat maakt t juist lastiger.
    Ik ben me gisteren rot geschrokken, enorme kramp. Kon niet meer staan, zitten of liggen. Viel bijna flauw van de pijn dus ik ben ook naar de ha geweest. Kon pas aan het eind van de dag terecht, assistente nam me niet echt serieus. Ha was bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar aangezien ik t eind van de dag weer normaal liep en ze overal op mijn buik kon drukken. Morgenochtend moet ik bloedprikken, krijg morgenmiddag gelijk de uitslag. Ik laat het wel weten.

17. 1983monique

9 mrt 2009
    24
    0
    0
    Zwolle
    Pff 8u gelijk wezen bloedprikken, kan na 14u bellen voor de uitslag...kan de klok wel vooruit kijken :)

18. 1983monique

9 mrt 2009
    24
    0
    0
    Zwolle
    Ok ik heb de uitslag inmiddels binnen. Niet zwanger. Het is echt de zoveelste tegenvaller en aangezien we bijna een jaar onderweg zijn kan ik gelijk doorgestuurd worden naar de gyn..we gaan het onderzoeken traject in. Ik zelf zie er als een berg tegenop en ben eerlijk gezegd erg bang maar ook daar zullen we wel doorheen komen

19. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @monique da's echt flink balen!!!!dikke knuffel voor je!!en zeker ook voor CvTM!!

Veel sterkte met de onerzoeken die je gaat krijgen!komt vast goed!

Liefs miek

20. CvTM

CvTM Lid

22 jan 2010
    16
    0
    0
    ass. fm
    Delfzijl
    jeetje monique ik vind het echt zo vervelend als ik jou verhaal hoor, ik had echt dat door alle tegenvallers het moet me in de schoenen zakt, ik kan me heel goed voorstellen dat je er tegenop ziet om in het traject terecht tekomen, maar je schreef dat je al wel zwanger was geweest, dus het kan, het is misschien moeilijk maar hou je daar aan vast, wij zijn vanaf vorig jaar mei bezig en ik was bang dat het niet wou nu ik weet dat het wel kan hou ik me daar aan vast om onze wens uit te laten komen, het komt allemaal wel goed, het lichaam kan soms heel gemeen zijn, maar alles komt met een reden, , ik wens je heel veel sterkte en hou ons op de hoogte
    liefs

Deel Deze Pagina