Ik ben bezig met de tweede ronde. Volgens berekeningen op het internet heb ik vandaag mijn eisprong. We hebben op dinsdag 26 januari, vrijdag 29 januari en gisteren (31 januari) 'geklust'. Ik heb een cyclus van 28 dagen. Hoe groot is de kans dat mijn eisprong vandaag is en dat ik zwanger kan zijn? Wat zijn jullie ervaringen?
Ten eerste kan een Calculator op internet niet in jou lichaam kijken, dus die zou ik met een korreltje zout nemen. Zoals ik begrijp temp je niet en doe je ook geen ovu testen? Dan is het moeilijk te zeggen.. Wellicht heb je andere lichamelijke signalen waar je wat uit kan afleiden? Zoals, eiwit slijm, krampen o.i.d. Als je alleen uit gaat van die calculator zou ik om de dag seks hebben, dan zit je altijd goed! Maar zeker weten doe je het dan niet. Elke cyclus heb je 20% kans op een zwangerschap, mits jullie beiden gezond zijn.
Ga je serieus elke keer nu een topic openen? Lees je es goed in En online berekeningen gaan uit vd staandaard 14 dagen na ei eerste menstruatie dag... Maar ja niemand is de standaard.
Dat slijm kan evt een teken zijn. Ik zou er in ieder geval gebruik van maken. En als je echt zo onzeker bent in alles zou ik toch even wat meer informatie opzoeken vwb vruchtbare dagen etc. Ik wist in het begin ook niet helemaal waar ik aan begon, maar internet en veel lezen op dit forum heeft mij een stuk wijzer gemaakt!
Misschien handig dat je bij de action wat ovulatietesten gaat halen. 5 voor 2,50. En zo inzicht in je cyclus te krijgen. Geeft je wat houvast. Internet is waardeloos wat det betreft aangezien ern lichaam geen robot is en doet wat t zelf wil.
als je niet wil tempen en/of ovu wil gebruiken zou ik gewoon om de dag gemeenschap hebben. zo mis je je ei nooit
Of je zwanger bent dat zul je weten op je nod. Daarnaast adviseer ik je om geduld te hebben en jezelf niet gek te maken en je in te gaan lezen. Niemand weet of je op dit moment zwanger bent. Heb gemeenschap in je vruchtbare periode. Heb je een regelmatige cyclus van ongeveer 4 week. Heb dan gemeenschap van dag 10 - 18 om de dag of elke dag. Succes!