Getver, was de (avond)misselijkheid netjes voorbij na 12 weken, heb ik nu een flinke buikgriep te pakken! Hou sinds donderdagavond niets meer binnen en voel me dus knap beroerd. Hoe lang mag dit aanhouden, kan het kwaad voor de kleine en wat is nu wel iets wat ik binnen zou kunnen houden? Iemand tips?
Je zou ORS kunnen proberen, dan krijg je in ieder geval wel iets van goede stoffen binnen. Maar houdt het wel in de gaten he, anders als het morgen nog zo is de HAP even bellen
Zit nu aan de maria-kaakjes; wat een droge dingen. Eens kijken hoe lang dit binnen blijft. Heb alleen ORS voor kinderen in huis, kan je dat als volwassene ook gebruiken? Hoop wel dat het morgen weer over is, anders toch maar de HAP bellen. Kan toch niet echt goed zijn voor de kleine...
Ik heb aantal weken geleden (notabene in Hongarije) ook flink buikgriep gehad. Ben daar ook naar het ziekenhuis geweest, omdat ik me zorgen maakte om de kleine. Daar, en bij terugkomst hier, vertelden ze mij dat het echt geen kwaad kan voor de kleine. Zij leefde van mij reserves haha Het enige waar je wel mee moet oppassen, is dat je niet uitdroogd. Ik belandde namelijk aan een infuus.. Dan nog een gouden tip tegen uitdroging: drink veel water met kleine teugjes. Dan blijft er altijd wel wat achter en wat je vaak hebt is dat je een hele scheut in een keer drinkt, en dat er weer uitgooit wat dus niet echt handig is.. Succes en beterschap!!
Dat is fijn om te lezen! De kleine mag zeker wel mijn reserves gebruiken, heb ik geen problemen mee! Al hoop ik wel dat het snel over gaat, jeetje wat kan een mens zich ellendig voelen..
Ik snap het meis.. Neem je rust! Dat is alles wat ik je mee kan geven. Vriendlief had hetzelfde virus, en was er na 2dagen vanaf. Ik heb het 5dagen gehad-.- volgens ha doordat onze weerstand al minder is tijdens zwangerschap. Dus echt goed rusten! Sterkte meid!
Hier ook al twee dagen beroerd,en nu vanavond dochter opgehaald bij opa&oma omdat ze ook ziek is. Ze blijft maar spugen dus nu maar samen op de bank. Beterschap, en rust goed uit!
Het gaat weer beter! Zit nu beneden achter de pc met crackers, werd wakker van de honger. Voel me echt al weer stukken beter. Jeetje, Nathalie20, 5 dagen dat is wel lang hoor. Ik ga nu weer proberen te slapen, maar er zit weer wat in mijn maag (en het voelt goed, dat was de afgelopen dagen wel anders!).
Ik denk dat ik hem overgenomrn heb van je!! word net wakker en moest naar de wc rennen (en das nu niet zo makkelijk meer, rennen )