Hoi, Al 3 maanden gebruik ik ovu testen van t kruidvat maar word er geen wijs uit. Elke keer lichte streepjes rond mn ei, maar nooit een knaltest. 3 tot 4 dagen lichte vage streepjes, daarna weer helemaal wit. Zijn er meerdere die hier lasr van hebben? Bij mijn vorige zwangerschap die van cb gebruikt maar vind ze toch wel erg duur. Wat zijn de aanraders? Kan helaas nu geen fotos plaatsen van de testen van afgelopen 3 dagen. alvast bedankt voor de antwoorden, en heb je toevallig foto van goed posi test van kv wil k hem wel zien ter vergelijking. Gr
Volgens mij zijn er wel meer mensen die er last van hebben. Ik zelf niet, ik heb gewoon knallers twee dagen achter elkaar. Sorry geen foto meer maar de test streep is bij mij altijd donkerder dan de controlestreep op knaldagen. Hopelijk heb ik er a.s. weekend weer één.
De kv testen geven wel snel een duidelijke tweede lijn, maar zodra je positief test is het ook echt positief. Ik heb er even een foto van gemaakt voor je. Even goed kijken, hij staat tussen de rij testen haha. Ze zijn op het blaadje geplakt, dus kan hem niet apart op de foto zetten. Heb je er zo iets aan? Edit: ik heb altijd dat de foto ondersteboven staat. Hoe krijg ik hem goed?
Woow vinisa...Zo donker als jouw kv testen heb ik de controlestreep niets eens gekregen! Ik had niet een goed gevoel bij die testen. Testte gelijk met twee gelijke strepen. (10 dec) Niet heel donker dus maar wel gelijk...de dagen erna zag ik wel dat de teststreep lichter werd dus ben er maar vanuit gegaan dat ik gelijk op eisprong ben begonnen. Mocht ik nog ongesteld worden ben ik van plan die van senistest of zwanger en kids te bestellen en dan gewoon dipsticks.
Het was voor mij ook de eerste keer haha. Mijn dipstick ovulatietesten waren op (de post heeft ze niet op tijd bezorgd) en dus ben ik overgegaan op de kruidvat testen die ik nog had liggen. Ik vond het duidelijk positief haha daarna kocht ik van testpoint de ovulatietesten en daarvan heb ik kort erna ook een test gedaan om te zien hoe die is als het positief is. Die was ook wel duidelijk positief. Bij de dipsticks krijg ik ze nooit donkerder dan de controlestreep, maar nu kon ik dat niet testen omdat ik ze niet had Ik heb normaal van zwanger en kids de dipsticks. Je kunt op de foto er wel één zien die toen even donker was als de controlestreep (hij wordt wat lichter met opdrogen). Dat was voor de echt positieve testen. Wat jij zegt klopt wel, je krijgt snel een best duidelijke tweede streep bij de kruidvat testen. Ik heb tot nu toe geen test zonder tweede streep gehad bij kruidvat. Bij de dipsticks heb ik ook altijd een tweede streep, maar vaak wel veel lichter. Hopelijk wordt je gewoon niet ongesteld en hoef je ook geen andere testen te bestellen. Wanneer ga je testen op evt. zwangerschap?
@vinisa, zon knaltest heb ik nog nooit gehad bij kv. T zijn bij mij altijs vage lijntjes die bij indrogen wat donkerder worden. Teste niet eerder dan 10 jan denk ik. Had voor mn zwangerschap nu 14 maanden geleden altijd cyclus van 30 dagen nu schommelt ie tussen de 25 en de 35. Zal nog even kijken of ik met foon testen van afgelopen dagen kan uploaden. Na "posi" test heb je dan 24-48u de tijd nog? Namelijk zo, ma lichte streep gister geen streep.
Heb zondag en en gister getest. Maar door curettage heb ik geen idee. Alleen een naar mijn mening positieve ovutest op 10 dec en 9 dec savonds laat eisprong gevoeld. 17 en 18 bruinverlies een beetje...dus hoopte op innesteling. Verder niet echt last ergens van. Normaal een dag voor ik ongs word flinke rugpijn en buikpijn. Nu nog niets...alleen een rommelend gevoel af en toe. dus zaterdag maar weer eentje wagen van sensitest.
Oké, wel fijn dat je geen klachten hebt die je normaal wel hebt voordat je ongesteld wordt. Hopelijk geeft de test van a.s. zaterdag duidelijkheid op een positieve manier