Dag zwangerschapsbanner

Discussie in 'Miskraam' gestart door Kike, 18 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kike

Kike Lid

27 nov 2006
    37
    0
    0
    Mijn bange vermoedens waren toch waar. 2 1/2 week geleden een echo gehad. Ik was eigenlijk 8w1d zwanger, maar het vruchtje was pas 5w5d.
    Vorige week weer een echo: nu was het vruchtje 6w. Hij was dus in 11 dagen tijd maar 2dagen gegroeid. Wel zagen ze een trage hartactie. Ze noemden het een slow starter. Vandaag bleek dat deze hartactie van mijzelf was! Het vruchtje was niet gegroeid.

Ik was zo trots op m'n banner. Had er de vorige keer geen gemaakt. Ga hem maar snel weer weg halen. 28-6 een afspraak bij de gyneacoloog voor eventueel curretage.

2. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Oh wat erg, kike.
    Al die tijd heb je in onzekerheid gezetten.
    Heel veel sterkte. Vindt je 28-06 niet wat te ver voor de curettage?

3. Kike

Kike Lid

27 nov 2006
    37
    0
    0
    Hoi Mieltje,

De gyneacoloog stelde voor 1-2 weken te wachten in de hoop dat de natuur het zelf oplosd. Hij zei dat dat toch beter is dan een curretage, omdat hij daarbij toch de baarmoederwand beschadigd. Ik kan me daar voor nu wel in vinden. Die week doet er nu toch niet meer toe. Vorige keer ben ik direct dezelfde dag geholpen. Kwam toen om het ambulatorium te liggen, omdat de verpleegafdeling vol lag. Het ambulatorium is een soort van 'overloop'afdeling, waar alle spoed opnamen plaatsvinden etc. en waar mensen uitslapen als zij terug komen van de OK. Dat is me erg slecht bevallen. Zo wilden ze me naast iemand leggen die net was bevallen omdat er geen ander bed vrij was. Vond het echt verschrikkelijk om daar te liggen. Dus hals over kop geholpen worden heeft ook zijn nadelen....stiekum hoop ik dat ik helemaal niet hoef te worden gecurreteerd, maar dat moeder natuur me helpt. Ik zie erg op tegen ziekenhuisopname door de ervaring van vorige keer, er is toen een heleboel mis gegaan.

4. Clau24

Clau24 Niet meer actief

Kiki heel veel sterkte! Jeetje, zeg, dan nog 10 dagen wachten op een eventuele curretage...
    Ik vond van vrijdag tot maandag al lang wachten!
    Heel veel sterkte!

5. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    He Kike,
    Wat vreselijk voor jullie!
    Heel veel sterkte!
    Veel liefs bd

6. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Oooh Kike, wat ontzettend verdrietig, meid. Verdorie, nog wel voor de derde keer! Ik krijg er echt een brok van in mijn keel, want ik kan me zo voorstellen hoe vreselijk onzeker je moet zijn geweest.

Lieverd, doe gewoon rustig aan. Bij mij zaten er maar liefst 3 weken tussen de constatering van de MA en de curettage. De gynaecoloog gaf aan dat het medisch gezien geen risico oplevert om te wachten, tenzij je al bloedt. Je mag nl. niet weken achter elkaar bloeden ivm infectiegevaar. Als je toch liever eerder een curettage wil, dan kun je nog altijd bellen voor een vroegere afspraak.

Ik hoop heel erg dat de miskraam vanzelf op gang komt!

Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies!

Liefs,
    Marla

7. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Ik wil je ook heel veel sterkte wensen,vreselijk balen en ik weet jammergenoeg precies hoe je je voelt.
    Wel goed als je de rust kan vinden om het af te wachten,kan ik mij wel voorstellen als ik zo lees hoe je het de vorige keer hebt ervaren in het ziekenhuis.

8. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Sterkte meis :(

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Bij mij is in die twee weken inderdaad de miskraam gekomen en heeft de natuur het dus helemaal zelf opgelost.
    Zelf had ik er geen enkel probleem mee om die 2 weken te wachten omdat ik voor mijzelf zo de tijd had om afscheid van mijn kindje te nemen.

Groetjes Anita

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina