Ik ben geinteresseerd. Hoe lang is hij gebruikt? En tot hoeveel kg gaat ie? Ik ben zaterdag in Leiden, kan hem dan evt komen bekijken. Dank! AM
Mensen als Belize zijn engeltjes! Wij zijn in verwachting maar hebben het geld simpelweg niet voor allemaal nieuwe spulletjes. Marktplaats is te gek hiervoor en dit soort advertenties zijn icing on the cake; wij kunnen hier toch weer 30,- mee uitsparen. Ik ben blij dat er mensen zijn die zo'n groot hart hebben!
het spijt me heel erg maar alle spullen zijn al meteen afgesproken en vandaag is alles al afgehaald. voor de rest; ik wordt hier erg verlegen van, ik heb niet verwacht dat de mensen me zulke vragen zouden stellen. het voelde me zo gewoon beter.ik kon me niet voorstellen dat ik geld moeten vragen voor de spullen. wel een trane in ogen hoor, toen alles weg was als ik geld gekregen was zou ik dan kijken naar het geld wat in mijn hand lag voor de spullen.mijn zoontje is nu een peuter, ligt al in grote peuterbed,loopt zonder luier rond en het gaat helemaal top!dat is dan mijn dankbaarheid...jammer dat men het niet begrijpt. ik ben niet rijk of zo..ik weet ook hoe het is om geen geld te hebben. tja. het is allemaal niet als een gebar bedoeld,het is een gevoelskwestie.
super lief echt waar meis! dat er nog zulke mensen zijn. Heb je vorige advertenties ook gezien wat je gratis weg geeft en ja vind het ook super lief