kruidvat luiers zijn stugger als Etos en Pampers De luiers van Etos zijn afgelopen keer beste koop geworden. Beter dus als Kruidvat uit de test gekomen. Pampers kwamen volgens mij als allerbeste uit de test.
antwoord op de fb site van de etos: Mag je de pampers actie van morgen ook combineren met volle babyzegels-kaarten? Etos Online Hi , dit is niet mogelijk. De Superbaby spaarkaarten gelden niet in combinatie met andere aanbiedingen. Fijne middag! (ik had het niet gevraagd trouwens, maar zag het toevallig staan)
6 pakken Pampers maat 4 en 3 volle spaarkaarten ingeleverd!! Dus een hele leuke korting. Je krijgt alleen geen dubbele babyzegels in de ochtend.
Zonder moete de Pampers meegekregen met het inleveren van volle spaarkaarten! We kunnen er weer even tegenaan! Het ging bij ons wel erg snel met de luiers, er was veel animo voor.
Hier waren er echt nog genoeg! Was er net en had 4 volle kaarten dus 6 pakken voor 46! Leuke actie! Meisje zei nog: fijn hé zo'n actie? Ik zeg nou inderdaad!
Ik ben volgens mij de enige die de spaarkaart er niet bij in mocht leveren Ja, voor 2,50 korting... Ook met de kaarten van de handdoeken kon ik niks meer volgens de cassiere...
Hier hadden ze in de winkel, naast de normale voorraad ook nog een extra kar neergezet, zo een grote voorraadkar, dus er was nog genoeg!
Hier heeft vriendlief ingeslagen. Hij had alle volle spaarkaarten babyzegels ook meegenomen. Gevolg: 4 pakken maat 4 en 6 potjes Olvarit 25, hij mag vaker boodschappen doen!
Ik had het gevraagd op de fb en uiteindelijk de zegels maar niet meegenomen, wel moeten doen dus lees ik al :x
Hier zonder problemen (ze vroeg het wel even aan de buur kassière maar die zei direct "Ja dat mag!") 2 megapacks - volle spaarkaart (a 5,-) én dubbele babyzegels. Onze Etos is vaak wel tof Over de spaarzegels twijfel ik nu ineens. Kreeg er 8 (voor 22,- aan pampers =4x2=8 stuks). Was het vroeger niet over het bedrag vóór hun korting er af ging?
Ik kreeg gister ook maar 2,50 korting met de volle spaarkaarten. Ik ben vandaag terug geweest en wat bleek? Kreeg zo 12,50 terug (had 5 volle kaarten). Ze hadden gisterenmiddag een mail van t hoofdkantoor gehad dat je de spaarkaarten mocht inleveren op de pamperactie voor 5 ipv 2,50! Fijn! Wie volgt?
Hahaha, ik stond afgelopen vrijdag al in de Etos voor de New Baby pampers. Keek die verkoopster me verbaasd aan zeg, hihihi. Morgen maar weer een poging.