Dagafsluiting altijd negatief

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Storm, 5 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Storm

Storm Niet meer actief

Hier ook dvd's. Ze mogen om en om kiezen. Meestal baby tv, zandkasteel, pieter post. Korte filmpjes, een kwartiertje, hooguit.

2. Storm

Storm Niet meer actief

Vanavond nog net de woorden moeten en slapen in kunnen slikken toen hij de benen al omhoog gooide om de deken tegen te houden. Hij is weer zo goed als beter en had er weer zin.
    Zijn clowntje gepakt en gezegd dat die graag onder de deken wil liggen en gevraagd of hij clown nog even een verhaaltje wilde vertellen. Meteen moesen konijn en drie tutties ook onder de deken en allemaal meeluisteren.
    Toen ik vertrok lag hij onder de deken, zijn favo tut al in handen, nog druk kletsend tegen zijn knuffelparade.
    Even later nog even gaan kijken, en hij sliep lekker tussen de knuffels en onder de deken. TOP!

We moeten dus gewoon wat creatiever afsluiten. Nogmaals bedankt voor tips. Dit voelt goed.

3. adi

adi Niet meer actief

Nog 1 tip: ga geen gevecht houden om een deken. Als hij die wegschopt is de conclusie dat ie dus geen deken wil. Dan niet. Je kunt hem altijd toedekken als ie slaapt.

4. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat Adi zegt ;)

Het is meer jouw idee over hoe je wil afsluiten dat je dwars zit denk ik, geef hem wat ruimte om het zelf te doen.

5. Storm

Storm Niet meer actief

Die deken is idd mijn idee. Later toedekken is eigenlijk ook gewoon prima. Doen we nu ook vaak.

Deel Deze Pagina