Heeft iemand hier ervaring mee, of met Otrivin baby monodose? En heeft iemand andere tips wat te doen bij een zwaar verkouden baby, om een verstopt neusje een beetje te verlichten?
Ja, dat is het inderdaad, jij hebt daar dus goede ervaringen mee? Mijn zoontje is sinds gisteren snipverkouden en heeft echt een beetje moeite met ademhalen. Een gewoon neuspeuteren werkt helemaal niet helaas, dus ben even aan het zoeken waarmee Ik hem wat verlichting kan geven.
Wij hebben 'm ook gehaald, hij vindt het niet fijn, maar werkt echt super! Je haalt echt hele klodders uit zo'n klein neusje...
Mijn dochtertje was een paar weken geleden ook erg verkouden. Een tip voor als je de monodose in het neusje druppelt. Wanneer je bv geeft: Doe het meteen voor het aanhappen aan de borst, de baby moet dan vacuum zuigen en haalt dan een flinke teug adem door de neus. En anders moet je je kindje eventjes in het gezichtje blazen, dan haalt het ook een grote ademteug.
Dat ding is echt super ja! Ik gebruik hem ook en dan in combinatie met Physiomer neusspoeling. Mijn dochtertje was pas ook zo erg verkouden en met het zuigertje haalde ik zoveel snot eruit dat ze daarna gewoon goed kon ademen en lekker kon slapen. Aanrader dus!