Otrivin baby aspirator

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door EdN, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Heeft iemand hier ervaring mee, of met Otrivin baby monodose?

En heeft iemand andere tips wat te doen bij een zwaar verkouden baby, om een verstopt neusje een beetje te verlichten?

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Is dat dat uitzuigsysteem met een slangetje en een mondstukje? Want dat is namelijk ge-ni-aal!

3. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Ja, dat is het inderdaad, jij hebt daar dus goede ervaringen mee? Mijn zoontje is sinds gisteren snipverkouden en heeft echt een beetje moeite met ademhalen. Een gewoon neuspeuteren werkt helemaal niet helaas, dus ben even aan het zoeken waarmee
    Ik hem wat verlichting kan geven.

4. Ushi1982

Ushi1982 Actief lid

4 jun 2010
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook gebruikt. Mijn zoon vond het niet leuk, maar het werkte erg goed! Aanrader dus.

5. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Wij hebben 'm ook gehaald, hij vindt het niet fijn, maar werkt echt super! Je haalt echt hele klodders uit zo'n klein neusje...

6. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

Mijn dochtertje was een paar weken geleden ook erg verkouden. Een tip voor als je de monodose in het neusje druppelt.

Wanneer je bv geeft: Doe het meteen voor het aanhappen aan de borst, de baby moet dan vacuum zuigen en haalt dan een flinke teug adem door de neus.

En anders moet je je kindje eventjes in het gezichtje blazen, dan haalt het ook een grote ademteug.

7. Blinq

Blinq Bekend lid

12 jan 2011
    708
    0
    0
    Dat ding is echt super ja! Ik gebruik hem ook en dan in combinatie met Physiomer neusspoeling. Mijn dochtertje was pas ook zo erg verkouden en met het zuigertje haalde ik zoveel snot eruit dat ze daarna gewoon goed kon ademen en lekker kon slapen.
    Aanrader dus! ;)

Deel Deze Pagina