Ik vraag me af of er meer zwangere dames zijn die zo vreselijk humeurig zijn? Als m'n man thuis is loop ik steeds op hem te vitten, vind ik niet leuk maar ik kan er ook niet mee stoppen. Als ik boos wordt word ik ook goed kwaad en zit uiteindelijk te janken van boosheid. Ik was het zo'n beetje vergeten dat het zo erg was, maar herinner me nu dat dit in de zwangerschap van mijn dochter ook zo was. Wat ik wel weet is dat ik héél heftig reageer op hormonen en hormonale veranderingen, dus dat zal grotendeels de oorzaak wel zijn. Een oplossing is er vast niet maar ik wil graag weten of ik de enige ben.. het maakt me zo verdrietig..
same here.. alleen mijn mannetje begrijpt het niet zo goed. tja. ik probeer mezelf nu toch wel in te houden... anders word het alleen maar erger door ruzie.. suc6
Ik kan je één ding verzekeren: je bent NIET de enige... Erg herkenbaar... wat doe je eraan... ik probeer er zelf wel op te letten dat ik niet al te heftig reageer, maar kan het niet altijd laten...
hier nog een humeurige lady,niet normaal hoor...en je bent niet de enigeik hoop niet dat dit de hele zwschap gaat duren want word wel heel vervelend dan./..ik heb het trouwens niet de hele tijd maar echt sommige momenten...echt wel onredelijk zeg maar
De enige nou absoluut niet, ik kan er ook wat van mijn man laat het 9 van de 10 keer gaan maar af en toe heeft hij er echt genoeg van en het schijnt deze keer nog erger te zijn dan bij mijn vorige zwangerschap. Hij is gelukkig heel begripvol maar soms kan ik echt heel onredelijk zijn en het zelf doorhebben nee hoor ja achteraf en dan is het vaak sorry lieverd.
Hier nog een...helpt ook niet echt dat manlief veel thuis is momenteel.. ik was er vanmorgen ook ff helemaal klaar mee. zie : http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/336325-gratis-halen-man-humeur-hihi.html
pffffffffff ik ben niet de enige met zwangerschaps hormonen mijn man kan er af en toe ook wat van. Heb ik net een bod uitgebracht op marktplaats op een nieuwe klamboe die iemand te koop heeft normaal kost ie 60,- en had een bod van 20,- uitgebracht begint hij hoog van de toren te blazen want volgens hem hebben ze die in de zomer ook te koop bij de action voor een tientje, ik heb ze daar nog nooit gezien, onze kleine word in juni geboren dus heb er niets aan als ie pas in de zomer daar is want dan is ons kindje er al. AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH mannen
Ohhh, heeeel herkenbaar helaas . Ik heb er eigenlijk al mijn hele zwangerschap last van.... ik voel me gewoon niet mezelf. Echt vervelend, want vriendlief is de dupe. Ik probeer er echt om te denken en meestal gaat dat wel goed, maar het kost me gewoon meer moeite dan 'normaal'. Ik hoop echt dat het na de zwangerschap weer over gaat, maar daar ga ik gemakshalve maar gewoon vanuit haha. Trouwens, dat humeurige heeft bij mij ook invloed op de zin in sex. Bij jullie ook? Dit alles bij elkaar maakt dat ik wel heeeel veel zin heb om te bevallen !!
Je zegt vriendlief is de dupe, en dat is natuurlijk ook zo, maar dat zijn we zelf ook! Het voelt helemaal niet lekker om zo sacherijnig te zijn, het is gewoon deprimerend.
O hier ook, vreeeeeselijk... Ik kan soms wel uit mijn vel knappen van woede, zomaar. Echt, niet eerlijk maar zo voel ik t. En zo ben ik helemaal niet Vorige week lag ie op de bank 's avonds (na een dag hard gewerkt te hebben), en ik maar druk druk druk en al een dag gewerkt.. Toen schoot ik toch uit mijn slof: Jij doet ook geen ene reet, daar lig je dan de hele avond op de bank, en ik ben al vanaf vanmorgen zes uur in de weer.. Aah ik voelde het ook echt zo. Mannen zien ook gewoon niet wat er allemaal gebeuren moet
Dapper...dat had ik dan weer niet gedaan....maar ik kan dan ook een etterbak zijn hihi Mijn naam is niet voor niets piri piri...hihi
Hier ook sinds een goede week last van? Vooral mijn vriend moet het ontgelden maar ook voor jezelf is het echt niet fijn! Je probeert dingen anders te doen, te formuleren ed maar het helpt gewoon niet.. Hormonen:S
niet alleen mn man is de dupe, ik merk het ook op mn werk echt erg ik werk in een winkel en af en toe stellen mensen de DOMSTE vragen, of gaan in discussie of iets nou dan ONTPLOF ik bijna!! maar dat kan natuurlijk niet ik moet blijven lachen en vriendelijk doen AAAAARG soms best lastig normaal heb ik dat helemaal niet en nu voel ik het soms gewoon op komen borrelen....vreemd...
Heb er ook enorm veel last van. Ik huil als ik boos ben, verdrietig, blij, als ik ergens van schrik... Mijn man is ook vaak de klos ja Volgens mijn vk kan het ook op een tekort aan vit.B12 wijzen als het extreem is. Heb me daarop laten prikken en was bij mij wat lager maar niet zo laag dat een spuitje nodig was. Tenzij ik aangeef dat ik dat wil.
Goed dat je het zegt moederk, ik heb in het verleden extreem B12 tekort gehad.. Zat me al af te vragen of mijn schildklieraandoening er een schepje bovenop doet misschien, maar het is natuurlijk nooit weg om die B12 weer eens te checken.
Oh ja hoor ik heb hem uitgelegd wat voor een ik er wil hebben en wat voor kleur en wanneer en voor de rest zoekt ie het maar uit maar nu mag hij er voor zorgen dat dat ding ook hier komt.