@kalli Is er wel! Mijn boekje heeft stukken voor de moeder én voor de vader. Is klein dun groen boekje, heet 'het zwangerschapsdagboekje' of zoiets. Heel simpel, niet tuttig ook.
Het leek mij ook leuk, maar voordat ik echt zeker wist dat deze zwangerschap zou doorzetten, zat ik al op 12 weken (daarvoor onzeker door bloedingen met stolsels). En voordat ik me echt goed voelde was pas met 18 weken ofzo, dan vond ik het weer jammer om dan pas te beginnen. Ik heb me voorgenomen het bij een eventuele volgende zwangerschap wel te doen, juist omdat je er dan vaak minder mee bezig bent, wil ik dat doen om er toch meer gevoel bij t ehebben.
Er zijn van de 9 maanden dagboeken ja! Maar ik heb we gekozen voor zo'n 'puberaal' dagboekje.. Niet met een slotje hoor, maar een gewoon mooi boekje met harde kaft en lijntjes blaadjes. Ik schrijf alles wat ik wil schrijven en echt belangrijke dingen en meetpunten arceer ik. Dat kan veel minder in een standaard 9 maanden boek.
ik heb een zwangerschaps dagboek op mijn telefoon gedownload. daar kan je elke dag noteren wat je wil. ben wel van plan straks een echt dagboekje te gaan kopen als ik iets verder ben. had vorige keer die van anne geddes. die was zo mooi met al die foto's erin. maar ga dit keer kijken voor een andere.