* dagboek caro1978 in de mmm *

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door caro1978, 6 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Hoi,

Heel veel succes morgen. En als het pijn doet, moet je gewoon proberen te bedenken dat het voor het goede doel is!

Groetjes, Annerie

2. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Succes morgen!

3. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Hoi Caro, hoe is het gegaan? Viel het mee of tegen en hoe was de uitslag?

Martini

4. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Hoe is het gegaan vandaag?

5. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    Nu heb ik eindelijk even tijd( pfff) om wat te schrijven.

Het was gisteren een rare dag.'s Morgens om 8 uur gemeld bij de rontgen en om 8:15 mocht ik met een verpleegster meelopen. Mijn vriend had besloten wel mee te gaan, maar mocht niet mee! Wel raar maar dat kon niet. Ik mocht zo'n leuke witte jas aantrekken en meelopen naar dat grote apparaat, daar mocht ik dan even zitten en kreeg ik uitleg over hoe het zou gaan. De gyn was wat later, maar ik mocht gaan liggen. De eendebek ging naar binnen en hij ontsmette de hele boel met jodium en daarna kreeg ik zo'n vacuumhoedje over mijn baarmoedermond (aaaauuuuu) Dat was het pijnlijkste. ze vroegen een paar keer of het wel ging, het was te vergelijken met de eerste dag van de menstruatie. Daarna de foto's gemaakt, maar het scherm stond zo ver achter mij dat ik helaas niet zoveel kon zien dat vond ik wel jammer. Volgens de gyn zag alles er goed uit en hij ging weer weg en we moesten daarna naar hem toe voor de uitslag. Ik mocht weer opstaan en aankleden en al die troep liep er zo uit (bah)ik kreeg gelukkig wel een washandje en handdoek.

6. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    Ik weer naar mijn vriend toe die zat te wachten. We zijn naar de gyn gegaan en dat duurde weer even. De uitslag is dus dat hij bij mij geen afwijkingen kan vinden, bloeduitslagen waren ook allemaal goed. Aan e ene kant positief natuurlijk, maar waarom ben ik dan nog niet zwanger? Had ik dan gehoopt dat er wel wat was en dat verholpen kon worden? Ik weet het allemaal niet meer. Mijn vriend moet wel opnieuw inleveren voor de zaadtest, maar daar wachten we een maandje mee.
    Als ik in november/december nog niet zwanger ben mag ik terugkomen, maar wat er dan gaat gebeuren weet ik niet. We gaan er gewoon weer flink tegen aan en we zien wel, het is ongeveer 3/4 maanden en volgens de gyn zijn er al heel wat vrouwen zwanger geworden na een hsg binnen 6 maanden tijd, omdat de rontgenvloeistof kleine oneffenheden kan opheffen die ze niet kunnen zien. Ik word hier wel een beetje onzeker van aan de ene kant moet ik blij zijn dat er niets aan de hand is, maar al die maanden had het dan toch een keertje raak moeten zijn? Snap er niets van, waarschijnlijk gewoon pech gehad.

Liefs caro

7. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    HEy Caro,
    Toch wel fijn dat er verder geen rare dingen uit de HSG gekomen zijn. Je hoort wel vaker dat vrouwen daarna toch vruchtbaarder zijn...dus wie weet?

Liefs,
    Wup

8. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Gelukkig hebben ze niets kunnen vinden. Nu maar goed klussen. Hopelijk is het dan niet meer nodig om terug te komen.

9. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    Goeiedag allemaal, ik heb ontzettend goed nieuws maar nog wel een beetje onwennig. Die hsg heeft wonderen verricht ik ben zwanger!

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor de lieve berichtjes hier en ik ga voor jullie allemaal hopen op ook een snelle posi test ;) en veel sterkte in alle onzekerheid en lange weg door de mmm, die voor mij nu bespaart is gebleven, al alles goed blijft gaan natuurlijk.

Heel erg bedankt nogmaals en liefs caro

ps deze mag op slot

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Open maar snel een felicitatie-topic! Super zeg!

Gefeliciteerd.

Doe ik deze dicht.

Deel Deze Pagina