Dagboek LadyPink

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ladypink, 20 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    hallo allemaal

ik ga hier mijn vorderingen ivm het slikken van clomid maar even bijhouden anders staat overal wat dit lijkt ,me handiger...

->18 dec begonnen eerste ronde clomid

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel succes !
    hopelijk raak je nu snel zwanger ;)

3. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Hee heel veel succes meid!

4. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    dank je ik vindt het altijd fijn om reactie's te krijgen dan heb je niet het gevoel dat je het alleen moet doen..

5. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi hoi

Welkom hier en heel veel succes met de clomid dat het maar snel aan mag slaan, en dat je maar snel zwanger mag raken.

Ik begin zelf ook van de week met de clomid wordt ook mijn eerste keer. Vind het zelf een beetje eng om die tabletjes te slikken, heb jij er al veel last van?

Liefs wolly :)

6. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    hee wolly

ik zag er ook tegen aan om het te slikken maar jah het moet toch..
    verder heb ik de eerste 2 dagen veel last gehad van hoofdpijn maar gaat nu al beter heb wel opvliegers nu op de 3de dag..

groetjes anita

ik heb 50mg nu en dat is wel vol te houden..

7. wolly

wolly Niet meer actief

Ik ben er bang voor dat ik naar ga worden bv flauwvallen, hypperventilatie.

Maar als je zegt dat het wel mee zal vallen met de buiwerkingen dan zal dat ook wel zijn, ik denk dat ik mezelf alleen maar iets aan loop te praten ;)

Ik moet ook eerst beginnen met 50, hoeveel dagen moet jij het slikken?
    Ik 5 dagen op dag 3 beginnen. Maar moet nu wachten op de ongi ben net klaar met de provera.

8. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    ik moest ook de derde dag beginnen en tot de 7de dag en de bijwerkingen vallen nu nog mee maar weet niet hoe het gaat met een 2de ronde schijnt dat je dan wel meer last kunt hebben.
    maar hopelijk hebben we maar 1 ronde nodig.

9. wolly

wolly Niet meer actief

Dankje voor je antwoorden, ja ik hoop het ook dat 1 ronde clomid voldoende zal zijn ;)

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

hee meid

veel succes met de clomid en hoop dat je snel zwanger bent. Ik heb nu 6 maanden clomid gehad en de bijwerkingen zijn elke keer anders geweest en de ene keer ook heftiger dan de andere keer. Tis voor een goed doel toch? Succes!

11. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    @makkie absoluut maar als je zowiezo al heftig reageerd op hormonen is het wel een beetje eng wat je kan verw88

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja daar heb je gelijk in... hoop dat je er in het algemeen weinig last van hebt meid!

13. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    @makkie is het altijd zo als je clomid slikt dat je ook pregnyl moet spuiten of w88 ze eerst af of het lichaam het zelf doet en zo jah hoeveel rondes clomid heb jij gehad voordat je ook met pregnyl moest beginnen?

14. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    hallo iedereen..

ik ben vanochtend naar het ziekenhuis geweest en aan de Linkerkant had ik een ei van 16 mm en de rechterkant 1 van 15mm en dat is op de 8ste cyclusdag de gyn verwacht dan ook dat ik de eerste of tweede kerstdag een eisprong heb..
    mn baarmoederslijm was 7mm dus dat was ook goed...
    ik ben helemaal blij gelijk bij de eerste ronde clomid gelijk effect.
    ik hoopte het wel maar ergens durfde ik niet te hopen dat het gelijk effect zou hebben...

15. wolly

wolly Niet meer actief

Zo 2 mooie eitjes en dat op cyclusdag 8 :) dat wordt flink klussen de aankomende dagen.

Succes meid.

Jij ook nog hele fijne feestdagen en dat het maar een mooi 2008 voor je mag worden.

Liefs wolly

16. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    thnxx wolly het zelfde voor jou gewenst prettige kerstdagen
    @wolly heb jij op de 7de cyclusdag al een FM?
    ik had anders op de 10/11ste dag gehad maar omdat de kerstdagen er tussen zaten en maandag zou het druk worden daarom ben ik zondag geweest op mijn 8ste dag dus maar normaal doen ze dat nooit zei de gyn.

btw had vanmiddag een hele dikke sliert slijm bij het afvegen is dat dan vruchtbaar slijm?

17. wolly

wolly Niet meer actief

Hey hey

Ik moet op cyclusdag 10 terug komen bij de gyn voor de FM.
    Heb gisteren de eerste clomid gehad, moet zeggen dat ik er nog niks van voel van die bijwerkingen, gelukkig :)

Heb jij nog last van die bijwerkingen?

Die lange sliert ik heb geen idee wat het kan zijn, volgens mij is vruchtbaar slijm rekbaar en een beetje eiwit achtig, maar ik moet zeggen dat ik het nooit check.

Fijne kerstdag.

18. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    LadyPink, ik wil jou ook even het allerbeste wensen voor 2008 :) ;)
    Dat je liefste wens maar uit mag komen :D
    Groetjes Scat ;) ;)

19. wolly

wolly Niet meer actief

Ladypink vanuit hier ook voor jou alvast een goed uiteinde en dat je droom maar snel werkelijkheid mag worden in het nieuwe jaar.

20. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    iedereen bedankt voor de beste wensen jullie ook alle goeds gewenst in 2008 en als de tijd er voor is dan zal onze wens in vervulling gaan..!

Deel Deze Pagina