Hey Ladypink de beste wensen voor het nieuwe jaar en dat je droom maar snel uit mag komen. Ik duim voor een posi test over 2 weekjes. Liefs wolly
hee wolly heb jij al eens zo'n ultra test gedaan van matcare als het goed is kan je dan 6 dagen eerder testen...ik heb ze besteld en ik denk dat ik 7 januari dan maar eens ga testen. we zien het wel.... ik had wel heel erg krampen 30 en 31 december net als ongi pijn maar ik ben niet ongi geworden en dat was precies een week na mn eisprong en gister had ik het idee als of er een ijzeren plaat in mn onderbuik zat aan mn rechterkant en ik heb de laatste dagen witvloed. ik weet niet wat het allemaal betekent we w8 af maar als er iemand is die weet waar die kwaaltjes van komen dan hoor ik het graag...
Spannend hoor! Ik heb ook de testen van de ze site daar kun je geloof ik 4 dagen voor NOD mee testen maar doe het zelf nooit, het kan dan zijn dat je test nega is en na je NOD posi is maar hoop natuurlijk dat je zwanger bent, ik duim voor je. Ik weet geen antwoord op de vraag van je klachten, miss dat het antwoord dat je zoekt bij de symptomen topic staat. Succes meid met het wachten. Liefs wolly
kom net uit het ziekenhuis "2 uren daar gezeten" had gigantische pijn in de buik nu heb onderzoek gehad bij de gyn en ik had een ei van 25 mm en dat was wat zo'n pijn deed dit omdat ik niet eerder een eisprong heb gehad daarom deed het zo zeer..was er misselijk van zo'n pijn ze d8en eerst aan buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar dat was het gelukkig niet
Jeetje, zo'n pijnlijk ei Dat mag wel wat opleveren vind ik Konden ze ook inschatten wanneer de eisprong is of gaan ze de eisprong opwekken met medicijnen : Ik hoop dat dit een hele geslaagde poging gaat worden! Groetjes Scat
Zo dan wat een joekel dat het dan ook zo'n pijn gaat doen he, hopelijk gaat ie snel springen. Liefs wolly
he iedereen jah indd Scat hoop dat het wat oplevert ik moet morgenmiddag weer naar de gyn om te kijken hoe het gaat heb nog steeds wel buikpijn maar niet meer van die pijnscheuten als gisteravond... en weet niet of hij iets gaat doen als het er nog zit hij heeft niks daar over gezegd...wie weet ik had er nog niet overnagedacht maar gister voelde ik wel ineens een plop in mn buik en daarna een felle pijnscheut... groetjes anita maar weeeeeeeeeeeeeeeeeeer afw88 jullie horen het morgen wel O ja btw het ei aan de linkerkant is al gesprongen want die was foetsie...
he iedereen jah indd Scat hoop dat het wat oplevert ik moet morgenmiddag weer naar de gyn om te kijken hoe het gaat heb nog steeds wel buikpijn maar niet meer van die pijnscheuten als gisteravond... en weet niet of hij iets gaat doen als het er nog zit hij heeft niks daar over gezegd...wie weet ik had er nog niet overnagedacht maar gister voelde ik wel ineens een plop in mn buik en daarna een felle pijnscheut... groetjes anita maar weeeeeeeeeeeeeeeeeeer afw88 jullie horen het morgen wel O ja btw het ei aan de linkerkant is al gesprongen want die was foetsie...
Wel geklust in de tussentijd : Misschien was de plop wel een eisprong : Ik hoop dat er een zwemmertje tegen dit grote ei gebotst is, hij kan hem haast niet gemist hebben..hi hi.. Ik voor je Groetjes Scat
Vals alarm het eitje aan de linkerkanbt is niet gesprongen aan mn progestron spiegel te zien het ei wat ik aan de rechterkant nog heb van inmiddels 28 mm doet nog steeds pijn en het is te laat om die met pregnyl te behandelen maar volgende ronde clomid krijg ik ook pregnyl gespoten moet nu aankomende vrijdag weer naar het ziekenhuis om te kijken of het ei er nog zit de gyn zei hij kan wel doorgroeien tot 45 mm maar hij kan ook welk moment springen dus blijven klussen... verder ben ik af en toe zeer misselijk maar kan niet van een eventuele zwangerschap zijn dius vreemd en ik moet voor dit ei nog wel 1 a 3 weken wachten voor in ongi wordt en dan pas kan ik testen als er 3 weken verder zijn en geen ongi. dus weeeeeeeeeeeer afw88
Ik vind het wel een joekel zeg...doorgroeien tot 45mm jeetje. Kan me ook wel voorstellen dat je buikpijn hebt van je ei. Hoe is het nu met je? Liefs wolly
hallo wolly ja gaat wel heb nog steeds een beetje buikpijn en ik weet niet waarom maar ik heb de andrang om een test te gaan doen ook al heeft de gyn gezegd dat het geen zin heeft.. maar even een vraag moet het nu 45 mm zijn of 0,45 mm want als het 45 mm is dan is het 4 en een halve centimeter en dat is groot hoor dat past toch niet door je eileider..? O ja en nog iets dit had ik nog niet op het forum ergens vermeld maar ik ben nu een goede 4 weken geleden gestopt met roken ! gedeelte van mijn stoppen met roken plan is dat ik het iedereen moet vertellen dus bij deze. maar goed hoe gaat het met jou?
Het moet zijn 45mm, 4,5cm daarom vind ik dat wel erg groot, ik wist zelf ook niet dat het kon maar als jou gyn dat zegt dan zou die dat wel weten, zoals het mij verteld is is dat het omhulsel alsware en daar zit het eitje in en die is natuurlijk een stuk kleiner. Meestal springt een eiblaasje rond de 18mm/20mm. Vervelend dat je nog steeds een beetje buikpijn hebt, als het eiblaasje nog niet gesprongen is kan ik me wel indenken waarom je nog pijn hebt, ik hoop dat je er snel vaaf bent. Goed van je dat je gestopt bent met roken, heb je er veel moeite mee? Ik vind het heel knap van je het is mij nog niet gelukt, ik voel me soms een beetje gestrest en dan vind ik het dan wel lekker om een sigaretje te pakken, maaaaaaar ik ga hoe dan ook binnenkort stoppen, ik hoop dat het me lukt. Mij mij gaat het nu goed ik heb net een verhaal geschreven in mijn eigen topic, met goed nieuws
hee wolly dus jij denk dat het indd wel ecvht 45 mm is ? oke maar goed nog een vraag wat is dat goede nieuws en waar staat dat topic? enne ik had er de eerste weken heel erg moeite mee maar nu niet meer...en de reden waarom ik gestopt ben je hebt 30 % verminderde vruchtbaarheid als je rookt dat geldt ook voor vrouwen....en daar schrok ik van en ik vondt het ook lekker en zeker als ik gestresst was maar heb nu hulp met telefonische coaching van stivoro dat is gratis....ik wil je niet aanzetten om te stoppen als maar het is voor jou gezondheid uiteindelijk voor de baby en kans op een zwangerschap veel beter om te stoppen. misschien kun je het eens proberen samen met stivoro het helpt mij heel erg.. en ik heb ook wel eerdere stoppogingen gedaan en nooit vol kunnen houden maar heb het idee dat ik het nu wel volhoud. liefs anita
Ik vind het echt supper knap hoor! Ik ga binnenkort ook stoppen doe het dan samen met mijn vriend dus dan heb je ook wel steun aan elkaar. Miss is dit wel 1 van de laatste pakjes die ik kan roken, ik kan volgende week donderdag testen dus dan moet het wel Dit is de link http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=63246
ik kan die telefonische coaching wel aanraden want zoals ik al eerder zei heb ik eerder geprobeerd te stoppen maar nu heb je echt een extra stok achter de deur en het lijk allemaal heel dramatisch maar dat valt best wel mee ik heb er heel erg veel aan..
Ik denk dat het wel goed zal gaan, als het niet gaat lukken dan zal ik het is gaan proberen met de telefonische coaching.
Dankjewel voor je lieve berichtje het is gelukkig toch nog goed gekomen en ik dacht nog wel dat het niet goed zat deze keer Heb jij nog veel last gehad van de Clomid? Ik nam de pilletjes altijd in rond 19.15 uur en had er verder overdag geen last van, aleen 2 keer een medicijn smaak in de mond en een paar nachten behoorlijk zweten maar overdag helemaal niks. Als ik niet zwanger ben moet ik weer Clomid slikken en die neem ik dan ook weer om dat tijdstip in want dat is me goed bevallen.