Dankje voor je antwoord. Ik kan me voorstellen dat je met heel veel vragen zit en dat jij je afvraagt of er wel een baby doorheen past. Miss beval je dan niet op een natuurlijke manier maar via een keizersnede dat kan ook. Ik hoop als je in groningen bent dat het dan allemaal duidelijk voor je wordt en dat je onzekerheid weg genomen wordt.
jah ik heb ook veel kans dat ik een keizersnee moet want met zo'n vorm baarmoeder wordt het kind heel vaak in stuit geboren en meestal dan met keizersnee maar ik d8 bij mezelf stel alles gaat helemaal goed en ik kan nu kiezen om dat tussenschotje te verwijderen en ik kan dan wel natuurlijk bevallen dan zou ik dat heel graag willen.
gaat wel ik baal enorm dat ik ff niet meer door kan gaan met zwanger raken maar goed ik denk dat het meer het onzekere is of alles het wel doet en wat ze in groningen gaan vinden maar goed we zien wel we moeten weer afw88 en dat rottige w88 wordt ik helemaal gek van... dat woord heb ik al zo vaak gehoord de afgelopen tijd bleeh.....
Kan me goed voorstellen dat je baald, eht is ook niet niks allemaal. Ik hoop echt dat je heel snel weer verder kunt. Weet je al waneer je naar groningen moet? Dikke knuffel wolly
nee ik zou ongeveer over 3maanden bericht hebben maar lees nu net dat na een hsg je 6 maanden meer vruchtbaar bent..
3 maanden poehh dat is lang. Ik heb het ook gelezen ja dat je dan een aantal maanden extra vruchtbaarder bent. Ik hoop dat het dan ook zo is. Liefs wolly
Hahahahha ik hoopte het al niet voor je maar gelukkig bedoelde je 3 weken Dat is dan een stuk minder lang
Nou vandaag was het 3 weken geleden dat ik bericht zou moeten krijgen maar geen bericht ziekenhuis gebeld was de gyn gewoon vergeten een brief te schrijven naar umcg.
Wat een enorme sukkel zeg! Moet je nu opnieuw 3 weken wachten? Hoe krijgt hij het voor elkaar! Sterkte
Jeetje wat een blunder zeg heb je voor niks dus zitten wachten die weken. En wat gaat er nu dan gebeuren? Gaan ze er nu spoed achter zetten?
de assisten te heeft me beloofd dat ze er indd speod achter gaan zetten. ik zei ook ik wil graag weten waar ik aan toe ben. en dat bgreep ze wel.
Tjonge..jonge wat een sukkels zeg Ik hoop dat ze nu eens met goede berichten komen, je zou ze toch..grrrr. Groetjes Scat
nou gister weer gebeld en de brief is nog niet de deur uit GGGGGGrrrrrrrrrrrrrrrr heb net met umcg gebeld en ik moet w88 tot de brief van mijn gyn daar is dan krijg ik bericht met een vragenlijst en als die vragenlijst dan weer beoordeelt is dan pas krijg ik een sfpraak kan er wel weer 4 weken bij aanbreien denk ik. groetjes anita
Jeetje zeg dat duurt een eeuwigheid ze zijn daar lekker vlot. Ik hoop dat de weken voor jou snel voorbij gaan zodat je ook weer verder kunt. Liefs wolly
Dat kan ik me wel voorstellen ja, je wilt toch zsm duidelijkheid zodat je ook weer verder kunt maar als ze het zo blijven spelen dan duurt dat ook een eeuwigheid.
Veel sterkte met wachten weer! Hopelijk vind je wel je rust weer terug, vier weken lang niet slapen is wel heel lang... Sterkte!