Hallo, Vanmorgen (niet met ochtendurine) heb ik stiekem alvast getest. Som natuurlijk, maar kon het niet laten. Ik mag eigenlijk vrijdag testen. Heb 12 dagen geleden pregnyl 5000 gespoten. Test was licht positief. Dit komt dan nog van de Pregnyl? Of is er toch wat gaande? Ben ook zo'n muts! Heb overigens de Pregnyl de avond voor de inseminatie gesppoten, meer als extra steuntje omdat mijn eisprong zelf al aan de gang ging. dus 11 dagen geleden de iui. Toevallig in ons topic iemand die precies hetzelfde had, dus ben nu toch wel benieuwd of dit van de pregnyl kan komen. Enige optie is afwachten
ahhh erg he! ik heb echt geen idee of dit van de pregnyl komt of niet. dat is het nadeel aan te vroeg testen helaas. tegen mij hebben ze altijd gezegd dat pregnyl na 10 dagen uit je lichaam is, dus wie weet een cliché: probeer het over een paar dagen nog maar eens..
Ik heb altijd begrepen dat pregnyl 2 weken in je bloed zit... Maar je houdt er dus van om in de stress te zitten? Zeker erg cliché; Geduld is een schone zaak! Ik duim voor je.
Als je 10.000 IE Pregnyl spuit om je eisprong op te wekken, dan duurt het ongeveer 10-12 dagen voordat dit uit je lichaam is. Tot die tijd kun je vals positief testen. Maar jij hebt maar 5000 IE gespoten en het is al 12 dagen geleden, dus in principe zou je dan niet meer door de Pregnyl een positieve test kunnen krijgen. Maar goed, het ene lichaam breekt Pregnyl sneller af dan het andere, dus je kunt er niet helemaal vanuit gaan. En testen voor je NOD is sowieso een beetje link, omdat de HCG-waarden dan nog zo laag zijn dat je nog niet weet of een eventuele zwangerschap ook doorzet. Dus ik zou nog even wachten tot vrijdag en dan weer testen. Ik hoop dat 'ie dan nog steeds positief is! Succes!
@Hartewens, meid gaat het nog een beetje?! Hier niet echt hahahaha, heb net een tweede gedaan en ook die is positief.....! Ik wacht nog tot vrijdag als ie dan nog posi is dan hang ik de vlag uit....hahahhihi sorry laat me een beetje gaan! Liefs Stef
Wat ik altijd heb begrepen is dat Pregnyl iedere dag met de helft vermindert. Dus 5000 IE spuiten: dag 1 2500 dag 2 1250 dag 3 625 dag 4 312 dag 5 156 dag 6 78 enz.... Dus euhhh ik ga je maar feliciteren
mmm zoveel verschillende meningen, haha. Ben gewoon ongeduldig. Gelukkig ben ik nuchter genoeg om met beide benen op de grond te blijven staan. Bedankt voor jullie reacties! Vanmorgen was hij nog steeds licht positief.
Ik heb op 14 dagen na pregnyl (1 dag voor NOD) ook posi getest... zie mijn banner Ik denk dat als je streepje donkerder wordt het echt wel goed zal zitten! Moet je nog op bloedtest gaan of moest je morgen gewoon met een urinetest testen?
Ik denk ook dat het wel goed zit anders wordt testje niet donkerder Alvast voorzichtige gefeliciteerd! gr vruchtje
hartewens Ik heb ook pregnyl gebruikt en mijn testen werden ook steeds donkerder en kijk eens naar mijn banner. Ik denk dat we jou voorzichtig kunnen feliciteren. groetjes sjolie
hartewens en stef beide heel erg gefeliciteerd, het is jullie zo gegunt. En nu wat proberen te genieten groetjes sjolie