ja dat is idd vreemd dat je dan opeens geen eisprong meer hebt.. loop je nu al lang weer bij de gyn dan? ja ik woon in didam.. dus lekker dichtbij
ow ja had je al verteld ja! sorry zoveel berichten gepost vandaag dat ik t soms niet meer kan bijhouden! misschien dat mijn vriend jullie wel kent of andersom.. hij komt uit duiven en zijn ouders/mijn schoonouders wonen nog steeds in duiven... hij word volgende maand 31 dus is ongeveer van jou leeftijd maatje!
Geeft niet moet zelf denken wie wat heeft verteld. Zou maar zo kunnen. Ben wel import kom eigenlijk uit arnhem. Woon er nu bijna 6 jaar.
ooo nee dan denk ik dat je m niet kent.. hij is geboren in duiven heeft toen hij een jaar of 17 was ofzo een tijdje in giesbeek gewoond toen naar arnhem (geitenkamp) en toen in westervoort en nu dus in diem hahaha dus hij is al wel een tijdje weg uit duiven
Hey maatje, Welkom hier en ik hoop dat de hormonen snel aanslaan en je je zoontje een brusje kunt geven! Ik duim ervoor! xxx
maar mn vriend heeft maar 4 mnd ofzo in westervoort gewoond hoor haha maar ja je weet t nooit de wereld is klein wat dat betreft! je kan overal bekende tegenkomen!
tja soms best gek dan kom je hier mensen tegen waarvan je denkt: zijn jullie ook met kinderen bezig! soms verwacht je t niet van iemand
gelukkig heb ik hier maar weinig bekende zitten..2 om precies te zijn..(voor zover ik weet dan) en die weten dat we bezig zijn..tis niet altijd fijn als mensen weten dat je hier post.. ik heb dan altijd zon gevoel dat ze alles van je lezen..niet dat ik er rare dingen neerzet maar toch haha
ja precies, nou vind t niet zo heel erg dat mn naam erin staat enzo want ga er vanuit dat er verder geen bekende hier zullen zijn.. maar toch.. die 2 die ik ken is er 1 van vorige week bevallen en de ander nog zwanger... daar heb ik t in t begin wel moeilijk mee gehad omdat t bij ons niet lukt.. opzich logisch lijkt me maar toch beetje oppassen wat je dan typt... omdat ze heel misschien wel mee zouden kunnen lezen
Donderdag 21 feb Nu 8 dagen na laatste pil ongi opwekkers nog niet ongi. Vandaag gyn besproken als ik maandag nog niet ongi ben moet ik bellen voor een afspraak. Zit dan op 11 dagen. Gek he normaal wil je niet ongi worden en nu juist wel. Wil zo graag met de 1e kuur clomid beginnen.
Vrijdag 22 febr. Wat een k dag. Nog steeds niks, ben blij als het eindelijk maandag is. Raar van de gyn dat ze vertellen dat je binnen 7 dagen nadat pil op is ondi word, nou blijkt dat het vaak langer duurt. Wou even mopperen lucht wel op hoor. hihi
Zaterdag 23 febr Nog steeds niet ongi. Zou blij zijn als het maandag was. Heb pijn in de buik en is erg hard en opgezwollen. Hopen dat is maandag terecht kan dan al 12 dagen na de laatste pil. Wie heeft er ongi opwekkers gehad en werken niet of hebben ook buikklachten.