Dagboek maatje mmm

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maatje, 20 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Hoi Nikkie

Bedankt. Nu zondag nog niks. laat het morgen weten.

Liefs maatje

2. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Wie heeft er slechte ervaring met Provera?
    Dat het niet werkt? Of heeeeel lang duurt voordat de ongi komt.

3. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Maandag 25 febr

Heb net met het zh gesproken.
    Ze vinden het raar dat ik nog niet ongi ben. Moet voor de zekerheid een zwtest doen. Ik zei waaaat kan toch niet heb geen eisprong. Toch staks maar 1 kopen. Misschien toch een wonder. Anders morgen middag naar de gyn.
    Raar allemaal provera zal wel niet aanslaan bij mij.

4. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    ooowww je maakt het wel spannend hoor! Misschien toch een kans op een zwangerschap!

Ik zal voor je duimen meis!

Liefs Nikkie

5. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Vandaag toch voor de zekerheid een test gedaan.
    Niet zwanger was ik al vanuit gegaan.
    Morgen middag naar de gyn, gelijk maar eens vragen waarom de Provera bij mij niet aanslaat.
    Heb wel last van de onderbuik misschien dat de ongi eraan komt. Ben in iedergeval blij dat ik morgen al terecht kan.
    Wel spannend allemaal vooral omdat ik weer alleen ga. maar ja wel zien wel weer

6. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi Maatje.

Ik was benieuwd of je al iets meer wist waarom de Provera niet aan slaat bij jou.

Ik kom straks nog wel even spieken hier op je topic.

Liefs wolly :)

7. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Net terug van de gyn.
    Waarschijnlijk was de dosering te laag van de provera. De gyn zag wel dat er een eitje was die allang gesprongen had moeten zijn. Dus door een bepaalde stof in de Provera heeft het mijn lichaam wel al iets in werking gezet. Moet nu wachten tot mijn ongi komt en dan 3e dag zk voor echo. Als het goed is dan ook eindelijk beginnen met clomid. Geen ongi over 3 weken terug komen. En vanaf nu temp kaartje bij houden. Snap af en toe niks van mijn eigenlichaam.

8. wolly

wolly Niet meer actief

Ik hoop voor je dat de ongi dan snel komt zodat je snel verder kunt en dan eindelijk aan de clomid kunt beginnen.

Ik snap af en toe ook niks van mijn eigen lichaam, het zit allemaal raar in elkaar ;)

Heel veel succes.

9. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey Maatje, krijg je nu een hogere dosis Provera?
    Ik hoop dat je snel ongi mag worden zodat je kan starten met de Clomid!

Liefs Nikkie

10. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    He nikkie

Nee ik moet gewoon met 1 pil pd beginnen.
    Moet wel de 3e dag van nieuwe cylus naar het ziekenhuis voor echo. Denk dat ze voor de zekerheid willen kijken of het eitje van nu weg is. Volgend de gyn was hij erg groot. Ben blij dat hij er is maar wel raar dat hij niet gesprongen is.

11. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Even een vraagje.
    Misschien een rare vraag. Bij een inwendige echo zag de gyn een eitje die heel groot was. De gyn zei raar dat hij nog niet gesprongen is. Nu moet is 3 weken wachten op de volgende afspraak. Mocht ik eerder ongi worden moest ik bellen. Krijg ook geen provera meer (dat vind ik erg vreemd) om de ongi op te wekken.
    Loop hier nu mee in mijn hoofd vind er iets raars aan zitten ook omdat hij wou weten wanneer mijn laatste ongi was en wanneer ik met de provera was begonnen en hoelang ik nu na de provera op mijn ongi zit te wachten.
    Bij mijn eerste zwangerschap heb ik met 5 weken een bloeding gehad en toen ook een inwendige echo gehad en konden toen niks vertellen omdat het te vroeg in de zwangerschap was, moest toen ook een paar weken wachten voor een nieuwe afspraak.

Wie heeft er hier ervaring mee?

12. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    oja heb dus nu wel zelf een ei zonder dat de gyn het verwacht had omdat de foliken de laatste keer maar 11 mm waren. Dus wel een goed teken zelf een ei te hebben.

13. hey meid
    dat is opzich goed nieuws dat je zelf je ei dus nu hebt vetgemest ;)
    hmm je verhaal komt dus overeen met je verhaal van je eerste zwangerschap? meid ik duim voor je dat t gewoon raak is!

14. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Ik hoop het, maar als er iets zou zitten wat misschien toch wat zou worden zou de gyn het toch zeggen lijkt mij. Stieken hoop ik er wel op hoor hihi. Ben nog steeds niet ongy. Toen bij de eerste had ik een positieve test en nu niet. We wachten maar weer af meer kunnen we nu toch niet doen.
    Hoor je morgen wel na het bezoek aan de gyn.

Liefs maatje

15. is goed.. spannend :D duim voor je!

16. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Even lekker klagen. Vandaag cyclus dag 43 nog steeds niet ongi bah. Normaal wil je het niet worden wil je het worden komt het niet. Zou graag eindelijk met clomid gaan beginnen.

17. wolly

wolly Niet meer actief

Ik hoop dat je snel ongi wordt meid zodat je aan de clomid kan.

Die onzekerheid is niks.

Dikke knuffel.

Liefs wolly :D

18. klaag maar lekker hoor meid! wachten duurt ook altijd lang!
    en idd.. wat je zegt: als je ongesteld wilt worden duurt t lang.. wil je t niet is t er zo! pfff
    dikke knuff

19. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Even weer wat schrijven misschien lucht het op.

Vandaag alweer cydag 46 nog steeds niet ongi.
    Heb wel meer afscheiding lijkt wel een beetje geel. (raar) zal er wel weer bijhoren. Zal blij zij als ik 2 weken verder ben mag ik eindelijk weer naar de gyn. Benieuwd wat hij gaat doen als ik dan nog niet ongi ben.

Heeft iemand daar misschien ervaring mee?

20. wolly

wolly Niet meer actief

Hey Maatje.

Balen zeg dat je nog steeds geen ongi hebt.

Hoop voor je dat ie snel op komt dagen.

Op je vraag wat de gyn evt. zou kunnen doen, ik denk dat je dan opwekkers (meestal Provera) mee krijgt om de ongesteldheid op te wekken.

Deel Deze Pagina