Hoi Wolly Dat is juist het probleem die heb ik al gehad voor 10 dagen maar ze werkte helaas niet bij mij. Daarom baal ik zo. Ik moest van de gyn wachten tot 17 maart voor de volgende afspraak. Mocht bellen als de ongi eerder kwam. Maar tot nu toe nog niks. Raar he
Ja dat is zeker raar, miss dat je nu andere mee krijgt. Ik kreeg mijn ongi van de Duphaston ook altijd eerder dan de Provera miss dat hij die gaat geven. Liefs wolly
jeetje meid balen dat je pas zo laat weer naar de gyn kan! hopelijk komt je ongi snel dat je wat vroeger kan gaan! naja...hopelijk ben je natuurlijk gewoon zwanger ..maar toch
Beetje verdrietig Morgen jarig Mag misschien niet klagen maar had stiekem gehoop voor mijn 30e zwanger te zijn van ons 2e kindje. Nog steeds niet ongi wordt er wel onzeker van. En moet nog 9 dagen wachten voordat ik naar het zh mag. Als ik dan nog niet ongi ben laat ik me niet meer afschepen. Ben geen speel bal.
Ohhh meid toch. Ik hoop dat je toch nog een leuke verjaardag zal hebben, en dat je hopelijk zwanger zal worden op je 30ste en met 31 moeder mag worden. Hele dikke knuffel. Liefs wolly
meid vast een fijne verjaardag, hoop dat je t toch een beetje leuk gaat hebben... en zeker niet laten afschepen dan hoor! kom zeg ze hebben niet met speeltjes te maken maar met vrouwen en gevoelens! dikke knuffel
Hey Maatje. Het is nu 00.00 geweest dus je bent nu officieel jarig. Van harte GEFELICITEERD met je verjaardag. \/ \/
Hoi meiden Bedankt voor jullie lieve reactie. Fijn dat jullie meeleven. Begin er nu onderhand wel genoeg van te krijgen dat ik nog geen ongi heb. Zal het nu door de Provera komen omdat het bij mij niet is aangeslagen of wat zal het dan zijn? Terwijl ik op 26 feb een groot ei had wat al gesprongen had moeten zijn, dan lijkt het me toch dat je dan elk moment ongi moet worden. Nog 5 dagen en dan weet ik hopelijk meer. Liefs maatje Oja hoe is het nu met jullie schiet het een beetje op? Nog 5 dagen en dan mag ik eindelijk.
Ja eindelijk de ongi is gekomen. Na 55 dagen. Heb vandaag met het zh gesproken. Zaterdag echo laten maken, mag dan misschien eindelijk met de clomid beginnen. Spannend
Ohhh gelukkig wat fijn voor je nu kun je eindelijk beginnen miss met de clomid. Succes meid. Liefs wolly
Vandaag naar de gyn geweest. Mag eindelijk met clomid beginnen. Weer een andere gyn gehad. Nu moet ik met cyclusdag 21 bloed laten prikken en als de clomid niet aanslaat nieuwe cyclus met 2 pillen clomid, dan weer bloed laten prikken als het dan nog niet werkt 3 pillen. En als dat ook niet werkt mag ik pas terug komen is het ziekenhuis. Terwijl mijn vaste gyn had afgesproken dat als ik met clomid begin cyclus dag 12 echo moet laten maken en als 1 pil niet werkt dat dan de ongi opgewekt gaat worden en de volgende ronde met 2 pillen moet gaan proberen. Stel dat mocht ook niet lukken wil hij verdere onderzoeken gaan doen. Omdat hij het niet op de langebaan wil gaan schuiven. Ik word gek van ze. Ga maandag gewoon het ziekenhuis bellen en afspraak maken bij mijn eigen gyn voor de 12e dag. En zeg meteen dat ik alleen hem nog maar wil want ze lullen elkaar tegen allemaal weer een ander verhaal. Maar ben wel blij met de 1e ronde clomid.
Wat fijn dat je met de clomid mag gaan beginnen, maar vind het raar dat ze jou zonder echo's die clomid laten gebruiken stel dat het niet goed gaat dan heb je dat niet eens in de gaten en vooral met die hogere dosis ik zou toch aan dringen op die echo's.
Hi maatje, Wat fijn dat je eindelijk je ongi hebt gekregen. Raar dat 2 gyneacologen in hetzelfde ziekenhuis het op een verschillende manier doen. Ik zelf ben met de 2de ronde 50mg clomid bezig . De eerste x wel een eisprong maar geen zwangerschap. Ik krijg ook alleen op dag 3 een echo en dag 21 bloedonderzoek. Ik zou juist ook wel meer willen, dus maandag gewoon je afspraak maken voor cd 12. Ik blijf je topic volgen. groetjes marykay
Heb vandaag met het zh gebeld. Dinsdag 25 ei meeting. Wel bij een andere gyn maar die ken ik van mijn 1e kindje. Hopen dat ze wat kunnen zien.
Goed nieuws dat je toch een FM krijgt. Is het nog een fijne gyn? Heel veel succes dinsdag ik hoop dat je iets moois te zien krijgt. Liefs wolly
Toen der tijd met mijn zoontje wel ja. Ben nu trouwens 2 dagen bezig met clomid maar merk niks aan mijn lichaam. Is dat wel normaal? En merk jij al iets of de clomid heeft gewerkt? liefs maatje
hoi meid je hoeft niet altijd wat te voelen hoor heb 5 maanden clomid gebruikt en de ene maand had ik wel last en de andere maand niet heel veel succes, hopelijk slaat de clomid aan
Ik heb eigenlijk helemaal geen bijwerkingen behalve het zweten s'nachts en ben al in gewicht aan gekomen. Ik heb er nu 3 rondes clomid opzitten maar moet zeggen dat het aardig goed is gegaan, ik heb nu een vrij normale cyclus van 30 en 34 dagen, werd eerder maar ongeveer 2 a 3 keer per jaar ongi, en nu een goeie eisprong wat ik nooit heb gehad. Dat is wat ik merk van de clomid.