Morgen middag naar het zh. En eindelijk weer bij mijn eigen gyn. Zal gelijk vragen waarom hun allemaal wat anders zeggen over de behandeling. Hoop dat mijn cyste al weg is. Ben benieuwd of ik nu 1 of 2 pillen clomid moet gaan slikken. :
spannend dus weer.. wel irritant ja iedere keer een andere... ik zou woensdag ook weer die vrouw krijgen... heb blom maar 1 keer gehad tot nu toe alleen bij t kennis makingsgesprek... heb besloten woensdag niet te gaan. ik lees zulke nare verhalen en aangezien mn vriend niet meekan sla ik maar een maand over... sommige raken er wel sneller zwanger door na die behandeling maar om daar alleen te liggen creperen vind ik ook zo wat!
Gisteren bij de gyn geweest. De cyste zat er nog maar is stabiel., mag toch weer een nieuwe ronde clomid gaan proberen en hopen dat de cyste niet verder groeit. Krijg nu deze ronde meer controle's en gaan het slijm van mijn baarmoeder nakijken. De buikpijn die ik had is raar genoeg normaal dat komt omdat de clomid goed zijn werk doet. Volgende week vrijdag weer echo. Marieke Kan me het wel voorstellen dat je niet alleen wilt gaan. En een maandje rust kan nooit geen kwaad. Wie weet komt er dan wel een wonder omdat je er dan niet zo mee bezig bent.
Tewijfel. Ik ben nu met de 2e ronde clomid bezig. Voel helemaal niets anders aan mijn lichaam, terwijl ik de 1e ronde niet te genieten was en last van slapeloosheid had. Zou het deze keer dan niet aanslaan?
Morgen naar het zh follikmeting. Hoop dat het er goed uitziet en dat de cyste niet is gegroeit. Heb deze ronde nergens last van weet niet of dat goed of slecht is. Mijn man en ik zijn er nu wel minder mee bezig dan de vorige ronde misschien speelt dat ook mee.
Vandaag bij de gyn geweest. De clomid doet deze ronde zijn werk er is een eitje van bijna 14 mm. Volgens de gyn kan het doorgroeien tot 20/32 mm en dan springen. Maandag weer een echo maken om te kijken of het goed is gegroeit. Ben zo blij dat de clomid zijn werk doet. Ook gaat de gyn kijken naar het slijm van de baarmoeder mond of dat wel goed is. Dat gaat hij doen wanneer de eisprong eraan komt. Als dat goed is ben ik echt gelukkig. Weten we teminste dat het kan gaan lukken.
kijk aan maatje das beter! o dan krijg je dus ook een samenlevingstest spannend allemaal! hopelijk is alles verder goed!
Net terug van het zh. Mijn eitje is 23 mm en kan binnen 48 uur springen. Slijm van mijn baarmoedermond is nog niet helemaal goed.(troebel en helder bij elkaar). Volgens de gyn moet het helemaal helder zijn. Gelijk een samenlevingstest gehad zaad van mijn man was goed het bewoog goed maaaaaaaaaar was erg weinig volgens de gyn. Raar wat de zaad test bleek uit dat het goed zaad was boven het gemiddelde. Volgende week bloedprikken kijken of is werkelijk een eisprong heb gehad. Toch gaan we de komende 48 flink klussen. Wie weet heben we geluk.
pfff erg he die onzekerheid! onze eerste samenlevingstest was ook niet echt geweldig.. de zaadjes waren wel genoeg maar bewogen toen niet goed genoeg.. de 2e was alles goed... afwachten dus weer...
Hey Maatje. Spannende tijden weer voor jullie. Heel veel succes en ga hard voor je duimen dat het dit keer gaat lukken. Liefs wolly
Dankje Wolly. Alles goed met je en de baby? Misschien een raar praatje. Vanmorgen had ik last van mijn onderbuik kon bijna niet meer zitten of lopen het heeft zeker de hele ochtend geduurt. Daarna heb ik ontzetten veel afscheiding wit en best wel dik. Veel meer dan normaal. Wie herkent dit? Weet zelf niet wat ik er van moet denken. Hoop dat iemand mij kan vertellen hoe dat komt.
hmm maatje dat klinkt als een eispring zou dat kunnen? iig zon gevoel heb ik altijd als mn eitje springt en daarna heb ik ook vaak van dat soort afscheiding...
Ja ik zeg ook je eisprong! Veel plezier met klussen vanavond Met ons is alles goed de 13de weer een echo ben benieuwd hoe het kindje er nu uit ziet
zal dat echt zo kunnen zijn volgende de gyn moest ik die binnen 48 krijgen en ben maandag ochtend bij hem geweest
zou kunnen hoor.. mijn eitje groeide namelijk ook niet elke dag even veel.. dus als jou eitje de laatste dagen wat minder is gegroeid dan zou t zo kunnen zijn dat je nu pas je ei hebt gehad voor de zekerheid maar klussen