Heb het zh gesproken het kon niet de cyste zijn. Was waarschijnlijk de eisprong of gewoon erg veel afscheiding. Hebben voor de zekerheid wel geklust. We zullen wel zien volgende week.
Vandaag weer ongi geworden. Heb nu gelukkig wel met clomid normale cyclussen. Morgen weer naar het zh, zal wel met ronde 3 gaan beginnen denk ik.
Hehhh balen zeg. Maar wel fijn dat je een mooie cyclus hebt nu met de clomid. Ik denk zelf ook wel dat je weer clomid moet gebruiken. Succes meid met de nieuwe ronde en hopelijk de laatste. Liefs wolly
Dankje Wolly Ik zag dat je een slot op je topic heb laten zetten. Wil je via deze weg heel veel succes wensen met jullie zwangerschap en straks lekker genieten van jullie wondertje. Dikke knuffel maatje
he balen maatje dat je toch weer ongi bent geworden, maar idd wel fijn dat je een vrij normale cyclus had!
Vandaag naar het zh geweest. Mijn eigen gyn was er niet dus collega gyn gekeken. Alles zag er goed uit zelf de cyste was weg. Maar! Moet morgen bellen naar mijn eigen gyn omdat ik waarschijnlijk met andere medicijnen moet gaan beginnen. Waarschijnlijk omdat het baarmoederslijm niet goed is. Zou niet weten wat er nu gaat gebeuren? Heeft iemand hier ervaring mee?
Moest toch nog een ronde clomid proberen. 26 samenlevings test (hopen dat het nu wel goed is) We willen meteen overleggen of roken nou echt slecht is voor het sperma kwaliteit. We weten dat je beter niet kan roken maar het schijnt ook invloed te hebben als we nu juist stoppen. Maakt ons niet uit als we moeten stoppen doen we het meteen en samen. Ben alleen benieuwd als de uitslag weer slecht is wat dan de volgende stap moet zijn. Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Zou het fijn vinden om hier over te praten.
wij roken ook maatje, toen we bij blom kwamen vroeg die of we rookte...achter hem lag een pakje sigarette dus hij rookt zelf ook. hij heeft hierover nix tegen ons gezegd.. tuurlijk weten we zelf dat roken slecht is en dat t eventueel KAN zijn dat t zaad wat minder word.. maar er zijn zoveel mensen die een pakje per dag rookte en ook zwanger zijn geworden... ik stop pas met roken als ik een posi test heb... wel zijn wij minder gaan roken. vorig jaar rookte we nog een pakje per dag en nu al meer dan een half jaar zon 5 tot 10 sigaretten op een dag.
Heb stiekem toch wel een beetjes de kriebels voor de samenlevings test. Hoorde vande week dat de test ook te vroeg gedaan kon zijn ivm vijandigslijm. Misschien hebben we gewoon een keer pech gehad. Marieke hie is het nu met jou? Nikkie heb je de eerst iui al gehad? en hoe is het gegaan?
Heb vandaag samenlevings test gehad. Was goed gelukkig. Volgende cyclus voor de zekerheid een hsg maken. Volgens de gyn moest het wel goed zijn omdat ik al een zoontje heb. Mag nu nog 3 maanden clomid nemen en dan pas terug komen.
Wie heeft er een hsg gehad? Hoe gaat dat en wat voel je. Kan je ondankt dat je het hsg onderzoek heb gehad die cyclus nog kans maken op een zwangerschap.
Heey Maatje, Goed zeg dat jullie samenlevingstest goed is! Ik heb maandag 19 mei (toen waren we net 1 jaar getrouwd die dag en ook nog op het ja-woord moest ik de HSG ondergaan. Hoezo een groot contrast?!) de HSG ondergaan. Ik wil je niet bang maken, echt niet! Maar ik zat tegen het plafond. Het probleem bij mij is, dat is zo'n kleine baarmoedermond heb! Er paste niks door. Ze hebben uiteindelijk 4 of 5 verschillende instrumenten gebruikt om er door te kunnen. Uiteindelijk hebben ze het doorgesprikt. Nou dat duurde al een eeuwigheid toen moest het nog beginnen! Het vacuum zuigen vond ik pijnlijk, maar de vloeistof nog veel pijnlijker. Aan de andere kant, ik dacht dat het veel langer zou gaan duren, het inspuiten! Maar dat is zo gepiept! Dus wanneer je je beseft dat het pijn doet, is het al klaar! Let wel; iedereen ervaart de HSG anders. Mijn moeder heeft ook een HSG ondergaan toen ze zwanger wilde worden van mij (misschien brengt het wel geluk hihi). Ze had al een dochtertje, dus dat wil niet altijd iets zeggen. Bij haar was er namelijk een verkleving. Die hebben ze tijdens de HSG gewoon weg kunnen spoelen. Zij vond het niets voorstellen! Ik heb nog een IUI gehad (lang verhaal heb ik in mijn topic beschreven). Veel succes! Wanneer heb je de HSG? Laat je niet gek maken hoor! Het is echt in ee zucht voorbij! Liefs Nikkie
Als mijn nieuwe cyclus is begonnen en dan tussen 9e en de 11e dag. Hoop wel dat er iemand met me mee kan denk alleen dat het moeilijk zal worden omdat oma al op justin (mijn zoontje) gaat passen dan. Wij hebben hem nu een beetje laten doorschemeren over een eventueel brusje. Hij begon zich op zijn manier zorgen te maken omdat mama zou vaak naar het zh moet. Wil hem alleen niet blij maken met een dooie mus. Maar weet je misschien ook of je die cyclus nog bevrucht zou kunnen raken of niet ivm het onderzoek? maatje
Heey Maatje, Ja je kan diezelfde ronde gewoon veilig zwanger worden. Sterker nog, ze zeggen dat je een verhoogde kans hebt door die HSG! P.S. Mooi mannetje! Liefs Nikkie
Hey meid. Ik kom met toeval ff spieken hier. Wat fijn zeg dat de samenlevingstest goed was maar minder dat je die HSG moet onder gaan. Ik heb em zelf niet gehad omdat het toen tijdens die kijk operatie zou gebeuren, maar werd net voor de operatie zwanger. Er is mij toen verteld van de HSG dat je die cyclus van de HSG zeg maar over moest slaan ivm de vloeistof die er door gespoten word en dat je de volgende cyclus gewoon weer mag klussen, ennnnn dat je wat extra vruchtbaarder bent een paar maanden. Over de pijn, (en dan wat ik dan gelezen heb hier) ervaard iedereen het anders, de 1 zegt het is pijnlijk maar wel te doen en de ander zit net als Nikkie tegen het plafond. Hopelijk hoor jij bij die ene groep waarbij het meevalt. Met ons gaat het prima, alles gaat goed. Ik heb nu ook al het hartje gehoord met de angelsound, fantasties apparaat zeg. Ik heb maar heel weinig last van de zwangerschapskwaaltjes, en we zijn heerlijk aan het genieten. Binnenkort gaan we de babykamer doen, het behang en alles is al gehaald alleen nog het oude eraf enzo. En dan kunnen we gaan inrichten, we hebben er wel zin in. Lang verhaal geworden Liefs wolly
Hey wolly Fijn om te horen dat alles goed gaat met jullie. Lekker hoor om met de baby kamer te beginnen. Wordt steeds echter he. Ivm die HSG we zien wel wat moet dat moet. Hebben we in iedergeval zekerheid. We slaan ons er wel doorheen. En wie weet hebben we deze cyclus wel geluk en hoeft het niet meer. Aan het klussen hoeft het niet te liggen. hihi Liefs maatje