Hoi dames, Wij hebben 18 maart een afspraak bij een nieuwe gyn voor een second opinion. Ik had vandaag gebeld en het is super dat we al zo snel terecht kunnen. Wel zij de assistente aan de tel. dat ik gelijk een echo krijg. Wil daar ook goed gebruik van maken. Maar onze hoofdreden is de uitslagen van de spermaonderzoek bespreken. Onze huisarts vond deze namelijk niet goed. En de gyn. die we hiervoor hadden vond ze super goed en mochten pas weer over een jaar terugkomen. We waren hierdoor erg onzeker geworden en hebben dit met onze huisarts besproken. Ze heeft ons daarom een second opinion aangeboden.. Ik hoop dat we 18 maar meer duidelijkheid krijgen. Zo kunnen we eens goed te horen krijgen wie nou gelijk heeft..
Al die artsen met verschillende meningen! Lastig hoor. Hopelijk komt er iets goeds uit bij de tweede gyn, zo te zien zijn jullie al lang genoeg bezig. Sterkte!
Hopelijk krijg je daar meer duidelijkheid! Wij gaan ook voor een second opinion omdat de gyn en de uroloog elkaar tegenspreken. Veel succes en hopelijk wordt je snel geholpen!
Ja het is echt lastig. Omdat we ook al een tijdje bezig zijn hebben we soms het idee dat onze huisarts misschien wel gelijk heeft. Ze blijft ook bij haar standpunt namelijk.
Spijtig genoeg wel! En dit zijn "vergissingen" die veel impact hebben op de koppels die bij hen komen.
wat super vervelend zeg,al die verschillende meningen schiet je ook niks mee op. veel succes de 18de! liefs mounia