heb nu echt weer dat ongigevoel in mijn bed. Zwaar branderig gevoel met wat lichte krampjes. Dus het ziet ernaar uit dat ik ongi gaan worden. Heb alleen nog niet mijn welbekende ongihoofdpijn, wat ik meeste ruim van te voren al heb.... we zullen het gaan beleven!
nou dacht gister echt ongesteld te worden! Tijdens het kerstdiner ergens in een feestzaal kreeg ik me toch krampen! En echt dat ongigevoel laag in mijn buik. Ik had niets bij me, dus met pijn er moeite ergens tampons vandaan gehaald, maar heb ze nog niet hoeven te gebruiken. Vandaag minder last van krampen gehad. Wel krijg ik alweer licht hoofdpijn, dat heb ik altijd als ik ongesteld ga worden.... ik heb niet echt hoop meer zwanger te zijn, denk echt dat ik elk moment ongi ga worden.
he balen meis ...laat het dan maar zo snel mogelijk komen als het komt vind je niet ? dan kan je weer lekker verder ....
heb nog geen testje gedaan, maar dat hoeft ook niet meer denk ik. Ik ben harstikke saggie, dikke puist in mijn gezicht, krampen en hoofdpijn... oftewel de duivels zijn in aantocht.... Jammer, had zo gehoopt nog voor het nieuwe jaar.... dan maar hopen dat 2008 wel geluk brengt!
Hi Makkie, niet ongi nog toch? spannend hoor! ik was ook zwanger geworden net voor ik HSG kreeg dus wie weet heb jij nog net mooi nieuws in 2007! helaas is mijn zwangerschap niet goed, dus krijg waarschijnlijk in jan of feb toch nog HSG. jij hopelijk niet! groetjes, charlie
ooo meid wat erg dat de zwangerschap niet goed gegaan is... Ik hoop dat je in 2008 weer heel snel zwanger raakt en dat dan alles goed gaat!
Alvast de aller beste wensen voor het nieuwe jaar en dat je droom maar snel werkelijkheid mag worden. Liefs wolly
Makkie, hoe gaat het nu : Ik duim nog even door hoor Een heel mooi uiteinde en een heel mooi 2008 met nog mooier nieuws hoop ik Groetjes Scat
Makkie, is er al nieuws? nog net goed nieuws in 2007? of ga je samen met mij HSG doen in jan? groetjes, charlie
Makkie, wanneer ga je nou testen? zo spannend! ik krijg trouwens nog geen HSG in jan. ik moet eerst weer normale menstruatie hebben straks en dan gaan ze opnieuw een micro-curretage doen en dan de cyclus erna de HSG. even geduld nog dus voor mij. 2008 gaat voor jullie vast goed beginnen. nu al 2 dagen overtijd!
ja morgen wil ik gaan testen.(alleen heb ik nu weer krampen dus mijn hoop is weer vervlogen...) moet dan eerst nog wel een test halen...
nee makkie, wat lees ik nu? toch ongi geworden. arghhhhhhhhhhhhhhhhh ik had zo'n goede hoop voor je! nou heel veel sterkte dan maar! hopelijk ben je snel bloedloos en kan je aan de HSG. schijnt dat je daarna vruchtbaarder bent toch? dikke knuffel voor je! charlie
Toch de balen zeg, ik hoop dat het je de volgende ronde wel gegunt is. De beste wensen voor het nieuwe jaar en dat je droom maar snel uit mag komen. Liefs wolly
Dit gaat toch niet waar zijn Makkie. Ik dacht vast en zeker dat het raak was. Wat een domper zo in het nieuwe jaar. Sterkte hoor Ik hoop dat de nieuwe poging in 2008 heel geslaagd is. Ik ga er weer heel hard voor duimen Groetjes Scat
Bedankt meiden voor jullie lieve woorden! Doet me erg goed! Twas echt een tegenvaller, om alsnog 18 dagen na mijn ei ongesteld te worden! Pfffff had het gister ff helemaal gehad. Gelukkig doet een nacht slapen wonderen en voel ik me alweer stukken beter. Net het ziekenhuis gebeld en dinsdag 15 jan mag ik komen voor de HSG. Mocht eerst as vrijdag al, maar omdat ik zei dat ik dan waarschijnlijk nog wel ongesteld ben, wordt het pas de 15... ach ja, deze rond toch niet aan de hormonen, dus een kans hebben we dan ook niet. Na de HSG zullen we wel verdere stappen gaan ondernemen.