Makkie, balen meid echt shit gewoon! Zie je op tegen de HSG? Ik hoor vaak dat meiden na de HSG zwanger worden, omdat het dan goed schoon is gespoeld. Ik hoop dat het ook voor jou geldt! Mag je niet aan de hormonen als je een HSG krijgt? Liefs Nikkie
nee ik mag nu in ongesteld ben niet aan de clomid van mijn fertarts... waarom weet ik eigelijk ook niet precies... na de hsg wil ze verdere stappen ondernemen... misschien dat ik dan wel over ga op spuiten, omdat ze de vorige keer zei dat ik nu wel lang genoeg clomid heb geslikt... hoop eigelijk dat ik mag gaan spuiten, hoor daar ook veel goede resultaten over! En minder bijwerkingen. Zie dat jij ook in de 17e ronde zit... wij ook.... hoop dat het niet meer lang hoeft te duren voor ons allemaal!
dan spuiten ze een contrastvloeistof door je eileiders. Met een echo kunnen ze dan zien of de vloeistof netjes doorloopt en in je buikholte terecht komt. Dus om te kijken of je eileiders wel toegankelijk zijn of dat je misschien verklevingen oid hebt en daarom een zwangerschap uitblijft.
Hi Makkie, fijn dat je je vandaag weer iets beter voelt! kan me voorstellen dat je gisteren en nu ook nog wel erg teleurgesteld was. ik hoop dat de HSG de 15e goed gaat en dat je dan wel snel zwanger zult zijn! ik ga zelf zaterdag een weekje weg. lekker skien in frankrijk en zal dan pas op de 15e weer op het forum zijn. ga ik gelijk kijken hoe het gegaan is met de HSG. hebben ze bij jou ook gezegd dat je sex mag hebben voor die tijd? groetjes, charlie
nee, ze hebben helemaal niets gezegd. En mijn hsg vind plaats op cd 15.... volgens mij is dit te laat omdat ik heel misschien wel een eisprong van mezelf krijg en dan kan dit een jonge zwangerschap in de weg zitten.... dus morgen ga ik de fertarts bellen om het even te overleggen. Lekker zeg dat je gaat skien! Heel veel plezier, lekker genieten en ontspannen! En voorzichtig he? (ging hiervoor niet helemaal goed met quoten!)
Dan zou ik inderdaad maar even bellen, just in case. het zou natuurlijk mooi zijn dat je toch nog zelf een eisprong hebt, maar dan wel na je HSG of course!
ik tel de dagen af.... nog 7 dagen tot de hsg... ben zo benieuwd en zie er toch ook wel een beetje tegenop.... het last van eipijn, net zoals ik dat bij de clomid heb... zal ik nu toch een eisprong uit mezelf hebben?
Hoi Makkie, Het kan dan toch geen kwaad die HSG op cd15? Bij ons mocht het echt niet na of op de dag van de eisprong... ik weet dat ik een maand extra heb moeten wachten omdat het anders op cd14 zou vallen en dit mocht niet Nou ja, in het ziekenhuis weten ze het natuurlijk het beste dus het zal wel ok zijn in jouw geval! Ik duim dat de HSG zonder al te veel pijn verloopt en dat het resultaat natuurlijk goed is! Liefs, Marisha
Marisha, ik slik nu geen clomid dus de kans dat ik vanzelf een ei krijg is minimaal.... daarom maakt het ook niet uit dat het pas cd 15 is.... als ik wel clomid zou slikken nu dan had het idd eerder gemoeten.
Ik wil je alvast heel veel succes wensen volgende week. Ik hoop dat het allemaal een beetje mee gaat vallen, en dat je daarna snel zwanger mag raken. Ik duim voor je Liefs wolly
Heb ik weer.... maanden aan de clomid omdat ik zelf geen eisprong krijg... ff een maandje niet omdat ik een hsg krijg..... zoveel last van mijn buik net als bij de clomid dat ik zaterdag met ovutesten ben begonnen..... deze was bijna positief en vanmorgen helemaal positief.... Heb ik nu dus ineens wel een eisprong! (of ie springt is een tweede, weet je natuurlijk nooit bij PCO). Maar nu is dinsdag dat hsg onderzoek.... morgen de fertarts maar bellen over hoe en wat.... kan het dan nooit gewoon gaan hahahaha
Jeetje wat goed zeg dat je nu je ei hebt gevonden Nu duimen dat het deze ronde gaat lukken. Succes meid, ik duim voor je Liefs wolly
Hi Makkie, heb je ziekenhuis nog gebeld hoe het nu met HSG moet? is die nu verplaatst naar volgende ronde? groetjes, charlie