nee helaas gaat het onderzoek gewoon door. Tuurlijk wel fijn dat ik er dan vanaf ben, maar vind het jammer dat we mijn 'eigen' ei niet mogen gebruiken. Ze denken dat ik misschien wel positieve ovutesten heb, maar dat ie niet gaat springen (dat kan met pco gebeuren) En daar willen ze niet op gokken.... helaas...
Hi Makkie, veel succes dan vandaag met je HSG! Zonde van je misschien gesprongen eitje, maar hopelijk ben je erna extra vruchtbaar dan! groetjes, charlie
hi meiden, het was echt vreselijk..... heb het allemaal in het PCO topic geschreven. Maar het was echt niet fijn! Deed enorme zeer! Lief dat jullie aan me denken!
jeetje Makkie wat enorm rot. ga gelijk even lezen bij PCO topic. sterkte met herstellen dan maar! groetjes, charie
Jeetje Makkie Ik heb net je verhaal gelezen in het PCO topic, wat naar dat het niet echt mee viel allemaal en dan ook nog dat dat ballonetje eruit floepte, dat maakt het alleen maar erger. Doe lekker rustig aan, en ik hoop dat je snel weer op knapt. Liefs wolly
dank jullie wel meiden! Het gaat gelukkig alweer stukken beter. Alleen nog wat buikpijn, maar vloei gelukkig helemaal niet meer. Alleen heb ik er de hele nacht over gedroomd, zit toch nog wel erg vers allemaal.....
Fijn dat het al weer wat beter met je gaat, kan me wel indenken dat je er over gedroomd hebt, het is toch niet niks wat je daar hebt moeten doorstaan, Vanavond vroeg het bedje in en weet zeker dat je heerlijk kunt slapen nu
He verdorie Makkie, dat klinkt als erg pijnlijk. Ik hoop dat er geen nare dromen meer over hebt en dat het nu allemaal beter mag gaan een paar geluks poppetjes voor jou! Groetjes Scat
Oow, Makkie deed het zo'n zeer, balen meid! Ik ga snel lezen in het PCO topic! Ben maar blij dat je er vanaf bent! Dat heb je maar weer eens doorstaan! Liefs Nikkie
Gelukkig Ik zie aan je banner dat je inderdaad nog wel even op de wachtbank zit. Hopelijk heb je veel leuke dingen gepland en gaat de tijd snel voorbij Groetjes Scat
Succes nog met het lange wachten en net wat Scat zegt ik hoop dat je dan wat dingen te doen hebt. Ik duim voor een mooi resultaat Liefs wolly