Dagboek Makkie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Makkie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Nou net terug.... en ben heel blij. Alles wat ik 'wil' gaat gelukkig gebeuren! Ze wilde eerst dat ik nog voor 6 maanden clomid zou slikken, omdat ik daar gewoon goed op reageer. Maar toen ik aangaf dat ik best wel veel last heb van bijwerkingen (vooral zwarte vlekken, erg lastig met auto rijden) mag ik nu gaan spuiten! Ze gaf aan dat het lichamelijk een grote belasting is, maar ik zij dat ik dat helemaal niet erg vond. Ook moet ik nu wel vaker komen voor een fm. Maakt me ook niet uit. Achteraf zei ze dat spuiten idd wel beter is, omdat mijn baarmoederslijm ook niet helemaal top is door de clomid, met spuiten wordt dat waarschijlijk een stuk beter. Ik ga spuiten met Gonal-f, eerst beginnen met 10 eenheden. Moet daarmee op cd 3 mee beginnen en dan op cd 10 terug komen voor een fm. Tevens doen we de volgende ronde rond mijn eisprong een samenlevingstest. Blijkt dat dit niet goed is, dan gaan we meteen over op IUI... maar hoop zo dat we het nog zelf met 'pret in bed' afkunnen....

Verder bloedgeprikt op mijn eigen verzoek om te zien of mijn ei nog gesprongen is. Ik mocht daar van de fertarts vanuit gaan. Op cd 15 was ie 14 mm, en boven de 12 mm groeien ze meestal netjes door. Nu zit ik op cd 23, dus grote kans. Maar vrijdag krijg ik definitief de uitslag daarvan. Spannend!

Ennuh.... GEEN clomid meer! Jippieeeeee!

2. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    Makkie,

wat een goed nieuws! toppie zeg! heel goed dat je je eigen wensen duidelijk verwoordt hebt en fijn dat ze goed meedenken!
    hoop dat je vrijdag te horen krijgt dat je eitjhe goed gesprongen is en eigenlijk hoop ik ook dat je helemaal niet hoeft te beginnen met spuiten, maar wel fijn dat er een back-up plan is!

groetjes,
    charlie

3. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Makkie, wat en goed nieuws allemaal :) :D
    en fijn dat het nu zo gaat zoals jij het eigenlijk al had gewilt ;)
    dat geeft jezelf ook een goed vertrouwen in wat er
    nu allemaal gaat gebeuren, echt fijn voor je ;)
    Groetjes Scat ;) ;)

4. wolly

wolly Niet meer actief

Fijn dat je nu van de Clomid af bent en dat je nu mag gaan spuiten, hopelijk heb je daar geen bijwerkingen van.

Heel veel succes meid.

Liefs wolly :)

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

vanmiddag belde het ziekenhuis over mijn bloedprikken, ik meteen blij 'Nu hoor ik of ik een eisprong heb gehad!" Maar ze belde om te zeggen dat de uitslag nog niet binnen was, maar morgen wel. Duhhhh ik wist al dat dat vrijdag zou zijn.... hahahaha

Het is gelukkig zo morgen, dan weet ik meer.

Als ik geen eisprong heb gehad, dan moet ik zowieszo wachten op een ongi voordat ik kan gaan spuiten. Maar nu zag ik gisteravond dat ik nog een kuur Primolut thuis heb liggen..... deze had ik de vorige keer toch niet nodig...

wat zouden jullie doen, geen eisprong dan uit mezelf met Primolut beginnen? Anders kan ik weer weeeeeeeken op een ongi wachten...

6. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey Makkie,

Moet je dan elke dag spuiten? Is dat, Gonal F, net zo spuit als Pregnyl?
    Hoe zuur was jouw slijm? Die van mij is ook te zuur (Ph4-5). Fijn dat ze er iets aan doen!

Succes!

7. wolly

wolly Niet meer actief

Ik hoop dat je morgen te horen krijgt dat je een goeie eisprong hebt gehad ;)

Ik zou het morgen bespreken met de gyn dat je nog opwekkers hebt liggen en dat je niet wilt wachten op de ongi die miss toch niet komen gaat, dat scheeld wel weer aan tijd.

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie ik hoop dat je een eisprong hebt gehad en als dat niet zo mocht zijn( hoop het niet) dan zou ik gelijk even overleggen over primolut als je ze toch aan de lijn hebt en uitleggen dat je liever niet wacht omdat dat lang duurt! Succes

9. wolly

wolly Niet meer actief

Hey Makkie.

Heb je al iets van het zh gehoord? ;)

Ik duim voor je!

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

wij krijgen in de volgende cyclus een samenlevingstest, dus nog geen idee hoe mijn slijm is..... Jij hebt nu toch spoelingen hiervoor? Hoe gaat dat? Succes meid!

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

en btw nog niets van het ziekenhuis gehoord. Hoop wel snel, want anders gaat er nog een heel weekend overheen..... we wachten het nog maar ff af! Bedankt voor jullie reacties meiden! wat moet ik toch zonder jullie!

12. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    ben ook erg benieuwd! anders bel je ze zo toch even zelf?

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

JOEHOE! Heb een eisprong gehad! Uitmezelf na maaaaanden! Het was ook een hele goede eisprong, de waarde was 34 en dat schijnt best hoog te zijn! Nu kan ik dus wachten op mijn nod! Ben best trots op mezelf! hihihihihihi :) :) :)

Wanneer ie is gesprongen is weet ik niet helemaal precies, dus mijn nod ook niet..... maar dat maakt me niet uit...... JOEHOE!

14. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Wat goed! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd! Ik zou ook apetrots zijn meid!

15. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    goed zo makkie! nu toch wel kans toch? je hebt hsg gehad en daarna nog klein beetje geklust? nou ja maakt niet uit afwachten maar.
    fijn weekend!,
    charlie

16. wolly

wolly Niet meer actief

Jehhhh goed joh! :whistle: \:D/ ik ben zo blij voor je ;)

Die score is echt perfect daar mag je zeker trots op zijn :)

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

dank jullie wel meiden! Ben nog steeds aan het glunderen hihihihi

ik denk dat ik vorige week zaterdag mijn ei heb gehad, had toen erge buikpijn. De dag ervoor en zaterdag nog geklust, dus nu is het weer duimen geblazen!

18. wolly

wolly Niet meer actief

Spannend hoor ik hoop dat het gelukt is nu! ;) :)

Geniet ervan ;)

19. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Spannend! Wat goed dat je uit jezelf een eisprong heb gehad, geweldig!
    Nu is het duimen draaien!

Liefs Nikkie

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

heb vanacht niet lekker geslapen. Kon echt niet op mijn buik/zij liggen want mijn (.)(.) deden zeer! dus op de rug dan maar. Verder had ik bij elke beweging die ik maakte meteen kramp in mijn buik...heel vaag. Heb nu nog steeds af en toe krampjes... pfffff is het niet al zondag!?

Deel Deze Pagina