Dagboek Makkie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Makkie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolly

wolly Niet meer actief

Knap hoor Makkie dat jullie de kans niet hebben laten lopen, het zou zonde zijn dat deze kans voorbij zou gaan, ik zou er ook voor gaan.

Ik denk dat je een 3 ling zou krijgen niet heel groot zou zijn dus zou zeggen ga er voor meid.

Hopelijk wordt er nu 1 bevrucht en gaat ie zich heerlijk innestelen in het bedje wat klaar ligt.

Heel veel succes, ik duim voor je!

Liefs wolly :)

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Nou net fm gehad. Het zag er 'goed' uit. 2 eitjes zijn nu echt groot en de 3e iets kleiner. Ik vroeg me wel af waarom ze nog niet gesprongen waren omdat ze nu al zo groot zijn (maakte me zorgen om cystes) Dit komt omdat ik abrupt gestopt ben met spuiten en ze dus op eigen kracht en het restje wat nog in mijn lijf zat doorgroeien. Dan kan het dus wat langer duren voordat ze daadwerkelijk springen. Hij dacht zelf binnen een paar dagen. We gaan dus nog even vrolijk door met de ovutesten, ze konden dus ook nog niet positief zijn! Verder heeft ie het gelukkig niet meer over het klussen gehad...pfff scheelde weer.

Verder moet ik als ik ongesteld word met de PIL beginnen? HUH? Ja, dat was handig, dan kun je beter je cyclus regelen voor de verdere behandeling... maareh, ik mocht toch weer op dag 3 gaan spuiten? Heel vreemd, ik wacht het allemaal wel af en zie het tegen die tijd wel....

Volgens mij denkt die man (pas 2 keer gehad) dat we voor IUI gaan ofzo. Want dan wordt ook vaak de pil gebruikt.... nou ik ik ga de komende 2 weken gewoon ff afwachten....

3. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Makkie, dat klinkt goed :D
    en nou maar wachten op de ovu test die
    het startsein geeft :D Ik :thumup:
    Groetjes Scat ;) ;)

4. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey Makkie, de PIL weer slikken, huh? Je gaat de volgende ronde (ik hoop natuurlijk dat die er niet komt!) toch gewoon weer spuiten?

Hoeveel dagen heb je gespoten? Welke CD zit je nu? Ik hoop dat je snel je eisprong krijgt!

Liefs Nikkie

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja ik snap er ook niets van van de pil. Ga het ook echt niet doen. Had ook al doorgekregen dat ik gewoon weer mag spuiten als ik ongi wordt, dan een wat mindere hoeveelheid. Dus waar dit over gaat? Geen idee. Heb straks gewoon weer mijn eigen arts, dus dit waait wel over....

Ik had zaterdag een posi ovutest, dus mijn eisprong is net geweest aan mijn lijf te merken...

6. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ja echt raar he! Is niet fijn als je je eigen arts niet hebt!
    Je eisprong is dus al geweest. Ik hoop dat 1 van de drie bevrucht is.....spannend, nu de twee slopende WW in! Succes!

Liefs Nikkie

7. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Heel veel succes meid, ik hoop op minstens 1 superbevrucht ei, liefst meer natuurlijk, maar in ieder geval 1. Succes meis!

8. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Op verzoek van Makkie gesloten.

Elvira

Deel Deze Pagina