@ Makkie....we gaan gelijk zie ik! Zou vandaag klussen nog zin hebben? Of is het al telaat? Liefs en veel suc6! Marjo
@ muuske: ja we lopen idd gelijk op! Weet niet of klussen vanavond nog 'echt' zin heeft, maar tis natuurlijk altijd het proberen waard! Hoop voor jou ook op een wonder meid! We houden elkaar op de hoogte!
hey hey jou is ook al gesprongen zie ik ....... we lopen helemaal gelijk op nou zitten we samen op het wachtbankje .... weet jij misschien een manier om minder lang te wachten ? pppffffff L.sybje
Ik weet haast wel zeker dat ik gister mijn eisprong heb gehad. Had echt enorme last van mijn buik (opgeblazen en vol gevoel) Dit is nu een stuk minder. Ook begin ik vanaf vandaag weer met yoghurt achtig ( ) witverlies, iets wat ik van de vorige keren herken na mijn eisprong. Dus het is nu definitief weer afwachten geblazen.... weet je wat ik een heel gek idee vind? het schijnt dus dat een zaadje maar een half uur nodig heeft om zijn weg te vinden. Als je een dag na je eisprong zit, en als er geen bevruchting heeft plaats gevonden, dan wacht je nu dus 14 dagen vol spanning op niets! En als er wel bevruchting is geweest dan is het nog spannend rond de innesteling..... maar het idee dat er als er bij mij geen bevruchting is geweest en ik dus nu al absoluut niet zwanger kan zijn, maakt me een beetje onzeker en angstig..... niet te veel aan denken dus! Positief blijven!
@makkie : je hebt toch geklust meis ? gewoon van uitgaan dat je bevrucht bent en het rustig afwachten ! positief blijven ! L.sybje
hoi sybje, ja we hebben goed geklust, daar kan het niet aan liggen.... soms ben ik gewoon wat negatief en angstig, maar dat duurt maar even gelukkig! Je hebt helemaal gelijk, gewoon van het positieve uitgaan..... Hoe is het met jou verder? En je knie?
vind het ook wel eens moeilijk om positef te blijven , zeker toen de gyn zei dat het eitje weg was , ze had wel gezegd dat eht holletje waar hij in zat nog bol stond en zo maar eenmaal thuis toen ik hubbie het vertelde dacht hij dat het game over was ...begon ik ook te twijfelen . Hier is alles redelijk rustig , knie blijft het zelfde , alhoewel ik gisteren ontzettende pijn had , onvootstelbaar , nou ja donderdag naar het zh en dan zien we wel verder . L.sybje
@ Meiden....hie ook gisteren eisprong gehad! (en ook nog geklust) Vanmorgen was me temp gestegen naar 37,8. Voel me wat grieperig en heb het ijskoud! Nu kan ik dus niet zien waar die tempstijging van komt! Wens jullie veel suc6! Me duimen draaien overuren! Liefs Marjo
@ muuske: dank je wel hoor! Ik duim natuurlijk ook heel hard voor jou! @ sybje: als de gyn zegt dat je eitje netjes gesprongen is, dan kun je daar vanuit gaan hoor! En je hebt netjes geklust dus daar kan het ook niet aan liggen..... moeilijk idd om altijd positief te blijven, maar we doen ons best! Vervelend van je knie zeg! Hoop dat ze in het ziekenhuis meer kunnen doen voor je!
Nou, de dag begon buikpijn vrij.... helaas begon het vanmiddag weer op te zetten. Niet zo erg als gister, maar wel pijnlijk. Zit nu echt niet lekker achter mijn pc en de broek hangt ook weer los..... het zal de Pregnyl wel zijn.... merk wel dat ik deze keer lichamelijk meer last heb van de Pregnyl dan de keren hiervoor. Maar nogmaals, het is allemaal voor een goed doel, dus heb ik het er graag voor over! Wordt vervolgd!
Hoi Makkie, Heftig zeg, die pregnyl! Nou maar hopen dat je ei bevrucht wordt! Ik wens je veel succes toe op het wachtbankje, en ik kom je af en toe wel even gezelschap houden. Liefs van Milla
Zou je het niet leuk vinden om ook in het PCO topic mee te komen schrijven? Je bent van harte welkom hoor, Lot en Sybje schrijven daar ook.
hey makkie balen zeg van buikpijn . hier ook wel wat buikpijn maar een klein beetje ..... beetje ongipijn ....en hoofdpijn maar goed waar dat van daan komt weet ik niet ben ook 100 % wazig , succes makkie ! L.sybje
Ja dat is idd een goed idee.... heb daar heel soms wel iets gepost, maar niet heel vaak. Kom er vast een keer kijken! Jij ook succes meis! (en gezellig als je me af en toe gezelschap komt houden
Jeetje, ben echt niet lekker van de PRegnyl deze keer! Ontzettend last van mijn buik, het trek heel erg bij bepaalde bewegingen (bij opstaan bv) en ik ben misselijk. Het lijkt op hongermisselijk, maar als ik wat gegeten hebt helpt dan maar heel even. Rot spul zeg! Tis dat het zorg voor een eisprong, verder vind ik er niets aan...... echt een baaldag vandaag... gelukkig ben ik vrij, dat scheelt....
he makkie balen meis ! misschien is het niet meer nodig de pregnyl hier is alles verder rustig heb alleen last van veel wit verlies en nog steeds hoofdpijn ..... L.sybje
Gisteravond zakte de buikpijn gelukkig af en heb ook goed geslapen. Ben nu nog steeds buikpijnvrij (wel heel iets gevoelig nog) dus ik hoop dat dat zo blijft! Tenzij ik natuurlijk zwanger ben, dan wil ik elke dag wel buikpijn hebben hoor! hahaha Voel me verder geestelijk wel okee. Had van de week wel ff een dip, maar dat is gelukkig weer over. Kan toch niets meer doen dan rustig afwachten!
hey makkie blij dat je weer uit je dip bent ! ook lekker dat je buikpijn over is ! hier is verder alles rustig ......heb alleen wat meer witverlies .... zucht moet nog minstens 8 dagen wachten ...... L.sybje
Vanmorgen gehoord dat het nichtje van mijn vriend bevallen is van een kerngezonde dochter.... echt super voor ze, gun het ze van harte, maar toen ik het hoorde moest ik toch wel ff slikken..... Het ging bij hun allemaal heel 'makkelijk'.. Meteen zwanger en een super zwangerschap.... ze heeft zelfs naar mijn idee niet optimaal gezond geleefd tijdens de zwangerschap. Maar ja, dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken. Het meisje is gelukkig gezond! Nu denk ik steeds.... zouden wij dat ook ooit meemaken..... duurt meestal maar een paar dagen, dan verdwijnt die gedachte ook wel weer.... Net zoals mijn zus (haar gun ik natuurlijk alles van de hele wereld!) Ze heeft twee schatten van kinderen, meisje van 2 en jongetje van 3.... bij beide in een zucht en een scheet zwanger. Laatst probeerde ze me zo suptiel mogelijk duidelijk te maken wel graag een derde te willen hebben..... zal ook een deze maanden wel gebeuren.... Natuurlijk geweldig en super voor ze, maar soms steekt het wel hoor! Genoeg gezeurd....
Nou, lekker rustig weekend gehad! Bijna geen last gehad van die vervelende buikpijn, dus dat is fijn! Alleen last gehad van moeilijke stoelgang en steekjes rond mijn liezen. Ook was gisterochtend mijn temp ineens gezakt .... maar was vanmorgen gelukkig weer hoog! Maar de rest van de week raak ik de thermometer niet meer aan hoor! Wat een gestress zeg..... Fijne werkweek allemaal!