Bengel je hebt helemaal gelijk hoor! Heb het ook maanden niet gedaan, dit was weer de eerste keer... maar wordt er alleen maar onzeker van en wat een gestress zeg.... en idd, ook niet helemaal betrouwbaar door de hormonen hoor ik hier en daar! (terwijl mijn gyn zei dat het wel kon?) Maar goed, ik leg hem uit mijn nachtkastje hoor!
Pff weet het ff niet meer hoor... gistermiddag begon mijn buikpijn weer en s avond werd dat echt ongipijn..... dit was vanmorgen over maar is vanmiddag weer begonnen. Wel iets minder dan gister, maar toch. Ook begint mijn welbekende pre menstruele hoofdpijn weer de kop op te steken, dus volgens mij is het einde oefening deze ronde..... Alleen heb ik deze keer de ongiklachten wat vroeg... zit 6 dagen voor mijn nod? En zwangerschapsklachten geloof ik niet zo in, das toch veels te vroeg? Ach ja, met die hormonen loopt elke cyclus weer anders, daar ben ik nu wel achter!
hey makkie balen zeg dat je duivels waarschijnlijk komen . zijn het niet gewoon wat krampen ? of heb je dit altijd als je ongi word ? L.sybje
Hoi Makkie, Er is nog niks van te zeggen hoor het kan vanalles zijn" - krampjes van zwangerschap :Krampen horen in het begin ook bij een zwangerschap, bijna iedereen heeft steekjes/krampjes in het begin... - Een innesteling. - Het afstoten van een innestelling (dit heb ik vermoedelijk in de vorige ronde gehad (ook 7 dagen na eisprong een aantal uur heftige krampen) 5 dagen daarna werd ik ongesteld. Als het echt hevige krampen zijn dan denk ik dat je ongi er aan komt! Wel vreemd zo snel al naar je eisprong. Als je voor dag 10 na je eisprong al ongesteld wordt is dat wel erg vroeg! Dan is er wat mis met je lutheale fase dus ik hoop het niet! Ik blijf voor je verder duimen!
@ Mila, nee het zijn geen krampen (gisteravond wel iets, maar een paar minuten) Mijn buik voelt gewoon aan alsof ik ongi ben (heb alleen als het doorbreekt een paar uur krampen, rest van de tijd niet) Ik heb een branderig/warm gevoel van binnen en het steekt af en toe. En voelt een beetje opgeblazen. En die hoofdpijn er nu dus bij..... En heb jij al het gevoel dat de duivels eraan komen?
Afwachten dus, ik duim vrolijk verder Hier nog geen ongi, ik voel wel wat pijn af en toe, maar kan het nog geen ongi krampen noemen, wie weet morgen of overmorgen!
Vanacht slecht geslapen (paar keer plassen en onrustig) Gelukkig vandaag vrij, lekker rustig aan doen! Oja, wat anders..... ik eet de laatste 2 weken me helemaal suf aan witbrood met pure hagelslag! Viel me niet zo op, totdat mijn vriend het zei. Ik denk er zelfs meteen aan als ik wakker word en tijdens het avond eten ( als toetje) Hahaha ik weet niet wat het betekend, maar I LOVE IT! Wordt vervolgd!
hihihihi nou ik hoop het eigelijk wel! Maar ja, nog 3 dagen en dan zullen we het weten.... denk dat ik maar even een broodje hagelslag ga smeren jammie! hahahaha
Makkie, ik wordt wel een beetje nieuwsgierig : Vevelend ook he, die wachtdagen Ik hou je topic deze week strak in de gaten! Groetjes Scat en sterkte met wachten
dank je wel, lief van je! Tis hier zeker spannend. Durf straks echt niet te gaan slapen, bang dat ik vanacht ongesteld word (net als de vorige keer) hihihihi! Maar ja, als ik het wordt dan heb ik wel weer zekerheid en dan kunnen we weer verder met de volgende ronde. Heb wel last van krampen, maar dat wisselt de hele dag al..... morgen vroeg zullen we het pas echt weten......
he makkie, ook ik kwam even kijken of er al nieuws was... hoop heel erg dat de duivels weg zijn gebleven en je een dikke vette pos test hebt! laat je het even weten? liefss, Taliaa
Meiden, wat lief dat jullie allemaal zo aan me denken! Doet me echt goed! Hier nog geen ongi te bespeuren...... maar ja, kan natuurlijk vandaag nog komen.... heb heel onrustig geslapen en ook wel weer wat krampen gehad. En toen ik in bed lag moest ik continue naar de wc, echt wel 4 keer in een halfuur! Zullen de zenuwen wel zijn geweest hihihihi.... we wachten het nog maar even af en ik ga vanmiddag als de nog weg zijn een CB digitale halen.... hou jullie op de hoogte!