ooooo meiden, vergeef mij.... sorry maar heb weer niet getest... en ben nu op mijn werk dus vandaag wordt ook weer niets... maar had gisteravond zo'n ontzettende ongi hoofdpijn dat ik overtuigd was dat ik het zou worden... nu weer nergens last van, behalve borrelende darmen... ggggrrrrr ik maak mezelf helemaal onzeker!
Nou Makkie, je bent in ieder geval niet de enige die in spanning zit, je houdt ons ook in spanning, whahahaha! We horen het wel!
pfft, makkie je maakt het wel spannend hoor! maar je moet gewoon testen op het moment dat je er zelf klaar voor bent!
ja dat doe ik ook hoor! Ik had vanmorgen nog zoiets van ... nee toch nog maar niet.... pfff weet het ook allemaal niet meer hoor! Morgen zijn ik en mijn mannetje allebei vrij, hoop dat ik het dan durf....
Ik duim gewoon door hoor..ha..ha en misschien is dat ook wel leuk, op de dag dat jullie allebei vrij zijn. Groetjes Scat en sterkte
Ik zit in de wachtweken van mijn 1e I.C.S.I poging en heb Zaterdag 27 Oktober de terugplaatsing van 2 embryo's gehad. Ik zit nu in de vervelende wachtdagen en 11 November mag ik testen. Als je iets terug wil lezen kan dat in mijn topic: "Scat in de MMM" Groetjes Scat
meiden, ben nu echt bang dat het over en uit is... heb nu weer zo'n last van mijn buik en mijn darmen.... pffff als ik dan toch ongi moet wordent, dan maar nu meteen!
Bleeeeh, het zal toch niet he Makkie! Hoewel ik wel al van heel veel mensen gelezen heb dat zij hun 'zwangerschapskwaaltjes' hetzelfde ervaarden als 'ongi-klachten'. Kortom, weet je NOG niks he. Vanavond maar eens een testje doen?!
Zolang er geen rood is, kan het nog allemaal dus we blijven duimen! En je hebt gelijk, je kan beter op jullie gemak testen als jullie allebei thuis zijn. Indien het nega is kan je mannetje je wat troosten en als ie posi is dan kunnen jullie het meteen allbei vieren Volhouden he!
weet ik nog niet.... misschien morgen (als ik durf) jij ook succes! Nog 2 daagjes tot je NOD! Spannend! Duim ook voor jou (en iedereen natuurlijk...)
hee meiden, werd vanmorgen vroeg wakker en lig al een tijdje op de bank met een kruik, heb nu wel erge last van krampen en de krampen komen ook snel achter elkaar. Heb nog niet getest, maar dat hoeft denk ik ook niet meer. Verwacht elk moment de ....... baal wel, maar aan de andere kant is dit ook wel zenuwslopend geweest de laatste paar dagen! Nu heb ik teminste zekerheid en weet ik waar ik aan toe ben. Neem aan dat je niet zwanger kunt zijn en behoorlijke menstr. krampen kunt hebben...... ik hou jullie op de hoogte hoor! liefs Makkie
@ Makkie....meid wie weet misschien heb je geluk! Waarom denk je dat testen geen zin meer heeft? Blijf voor je duimen meis! Liefs Marjo
dank je muuske! Nou net de ass. van de gyn gesproken en ff alles voorgelegd. Toen ik mijn pregnyl spuit kreeg waren mijn eitjes 18 mm. Ik mag er dus gewoon vanuit gaan de ik binnen 36 uur mijn eisprong gehad heb. Volgens haar ben ik nu dus 2 a 3 dagen overtijd. De buikpijn vind ze raar, ze zegt dat dat 'normaal' gesproken bij een zwangerschap niet zo is..... ik moet nog even afwachten, mss dat ik toch tegen een ongi aan zit te hangen. Klopt het echt dat menstr.krampen niet 'horen'? Dacht het wel vaker te horen toch?